We have begun migration of most wikis to our new host, Amazon Web Services. All but the top 100 wikis are in read-only mode until the migration is complete. Estimated completion: End of Week.

Zombi-malacember

A Minecraft Wiki wikiből
(Zombi Malacember szócikkből átirányítva)
Ez a cikk jelenleg még csonk.
Ide kattintva te is segíthetsz a kibővítésében.
Zombi-malacember
Zombie Pigman.png
Életpontok 1.9pre3 előtt: 10 (Heart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svg)
1.9pre3 után: 12 (Heart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svg)
Támadás erőssége Könnyű: 3 (Heart.svgHalf Heart.svg)
Normál: 5 (Heart.svgHeart.svgHalf Heart.svg)
Nehéz: 7 (Heart.svgHeart.svgHeart.svgHalf Heart.svg)
Termés Az Alvilágban, bármilyen fényszinten, vagy ha egy malacba belecsap a villám.
Első megjelenés Alpha 1.2.0
Hálózati azonosító 57
Mentésbeli azonosító PigZombie
Zsákmány ItemCSS.png Rohadt hús (0-1)
ItemCSS.png Aranyrög (0-1)
Szerezhető Tapasztalat 5

A Zombi Malacember egy az Alvilágban termő, semleges mob. Ha egy Malacba villám csap, az egy Zombi Malacemberré változik, de ez nagyon ritka eset. Általában csoportosan járnak, és ha az egyiket megtámadjuk, az egész csapat visszatámad ( úgy mint a Farkasok). Ezek nem sebződhetnek tűz által, ahogy a többi alvilági teremtmény sem. Éles röfögő hangot adnak ki, olykor zombihörgéssel társítva. Ha egy Zombi Malacember egyszerre ad ki hangot egy szellemmel, akkor az sokszor ijesztő is lehet. Mesterséges intelligenciájuknak köszönhetően, már régóta nem esnek le a szakadékokról, és nem pottyannak le a lávába. Nem sebződnek a lávától.

Haszna[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

1.0 előtt sült húst, 1.0 után már 0-1 Rohadt húst és 0-1 Aranyrögöt (ez valószínűleg a kardjuk töredéke, de ha ez így van akkor a karduknak csak az 1/18-ada marad meg ,de csak akkor dobnak aranyrögöt). Az 1.2.4-ben már néha dobnak aranyrúdat, aranykardot is. Szervereken, vagy bizonyos modokkal elérhető, hogy mobtermelőben teremjenek, ekkor "aranyfarmokat" lehet létrehozni. Esély van arra is, hogy ő maga bűvölt fegyvert viseljen, vagy akár dobjon.

Kinézete[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

A zombi malacember úgy néz ki, mint egy sima malacember, de néhány helyen húsa elrohadt, valamint csontváza kilátszik. Kezében egy aranyból lévő kard van.

Galéria[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]