Vasgólem

Innen: Minecraft Wiki
Ez a lap egyelőre csonk.
Segíts te is, hogy igazi szócikk lehessen belőle!
Cleanup.svg
A lap szövege nyelvtanilag kifogásolható.
Ezt a szócikket át kellene olvasni, ellenőrizni a szöveg helyesírását és nyelvhelyességét, a tulajdonnevek átírását.
Vasgólem
Village Golem.png
Életpontok

100 (Heart.svg × 50)

Támadás erőssége

7 (Heart.svgHeart.svgHeart.svgHalf Heart.svg) to 20 (Heart.svg × 10)

Termés

Falvakban, vagy bárhol, ahol a játékos szeretné

Első megjelenés

12w08a

Hálózati azonosító

99

Mentésbeli azonosító

VillagerGolem

Zsákmány

Vasrúd (3-5)
Rózsa (0-2)

Szerezhető Tapasztalat

0

A vasgólem a második használati mob. Soha nem támadja meg a játékost, ha ő készíti, de a Falvakban termett vasgólem megtámadja a játékost, ha egy Falusit, vagy a vasgólemet provokálja. A vasgólem minden agresszív, semleges mobot támad, kivéve a Creepereket, , és Szellemeket. Ha a vasgólem megtámad akár 2 ütéssel is megölhet. A zombikkal általában 1 ütéssel végez.

Elkészítése[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Készítsünk egy T formát vasblokkokból, és a tetejére tököt tegyünk! Saját őrségnek is jó.

Viselkedése[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

A "természetes" vasgólemek (amiket nem a játékos készített, hanem az NPC falukban jelentek meg)általában csak lassan járkálnak a faluban, de mindig kerülik a lávát és a vizet, bár nem tudnak megfulladni. Ha provokálják, akkor azonnal megtámadja a játékost, úgy, hogy a karját föl-le emelgeti, ezzel akár a levegőbe is röpítheti áldozatát. Lávától, tűztől, méregtől és kaktusztól sebződnek, de nem kapnak sebzést esésektől. Halálakor a vasgólem 3-5 Vasrúdat és 0-2 rózsát dob.

A vasgólem megtámad minden semleges és agresszív mobot, kivéve a creepereket, a nyálkákat, a magmakockákat és szellemeket. A creepereket azért nem, mert ha felrobban, az kárt tehet a faluban és a falusiakban, bár akkor sem támadja a creepert, ha se falu se falusi nincs a közelben. A "természetes" vasgólemek megtámadják a játékost is, ha ő támad először, vagy a látóterében megtámad egy falusit (amennyiben a játékos Túlélő módban van) A vasgólemnek nem kell közvetlenül látnia, amikor a játékos megtámadja a falusit, elég, ha a közelében van. Ha ilyenkor a játékos elég távolra menekül, akkor újra semleges lesz. A játékos által készített vasgólemek nem támadják meg a játékost, bár nem védi meg a falusiakat.