Varázslat palackja

Innen: Minecraft Wiki
Ez a lap egyelőre csonk.
Segíts te is, hogy igazi szócikk lehessen belőle!
Varázslat palackja
Type

Tárgyak

Rarity

Common

Renewable

Igen

Stackable

Igen (64)

First appearance

12w04a

Data value

dec: 384 hex: 180 bin: 110000000

Namespaced ID

varázslat_palackja

A varázslat palackja egy tárgy, ami külsőleg olyan, mint egy bájitalja, de másképp működik és nem lehet előállítani.

A tárgy maga egy világító animációt mutat, ebben is hasonlít a bájitalokhoz. A különbség ,hogy ez halmozható, a bájital nem.

A működési elve ugyanolyan, mint a robbanó bájitaloké, bár külsőleg ez nem látszik. Emiatt elhajíthatók és adagolóból adagolhatók is. Becsapódáskor kék gőzfelhők jelennek meg, illetve kiszabadul a palack tartalma. A palack általában 1-3 tapasztalatgömböt, vagyis 3-11 tapasztalatpontot (XP-t) tartalmaz.

Kiadása óta a varázslat palackját főleg szervereken használják a szerverparancsok alternatívájaként, ha valakinek tapasztalatpontokat akarnak adni. A palack semmilyen pozitív/negatív hatással nincs a mobokra. Ezenkívül a palack felhasználható a játékosok által épített custom mapokon is, ahol jutalom lehet a játékos(ok) számára.

Tények és érdekességek[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

  • Mivel az 1.2 kiadása óta a játékosnak nincs szüksége varázsláshoz tapasztalatra Kreatív módban, a palack csak játékosok által épített custom mapokon, illetve szervereken használható, mint jutalom.
  • A portálnak hajítva a palack deaktiválja azt, és az újbóli aktiválásig a portál nem használható.
  • Furcsa módon a palack az eszköztárban zöld, de lilán világít, a tartalma pedig kék színű gőz és tapasztalatgömb.
  • Ha egymás után több palackot törünk össze és harmadik-fél kameranézetbe váltunk, látható, hogy a játékos körül keringenek a még fel nem használt tapasztalatgömbök, mivel egyszerre nem lehet megszerezni mindet.
  • A palack színe ugyanolyan, mint a tapasztalatgömbök színe.

Történet[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Hivatalos kiadás
1.2 12w04a Bekerült a varázslat palackja a játékba.
1.3.1 12w21a A kereskedés bekerülésével, a pap falusitól megszerezhető túlélő módban, 3 darab egy smaragdért.
1.8 14w02a A falusiak kereskedésének újraírásával a varázslat palackja megszerezhetetlen lett túlélő módban. A régebben spawnolt (12w21a-1.7.10) falusiakat nem érinti.
14w31a A varázslók palackja újra megszerezhető túlélő módban, de kevésbe éri már megvenni, mert 3-11 smaragdért kapunk 1-et.

Galéria[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]