Vízalatti templom

Innen: Minecraft Wiki

A Vízalatti templom egy különleges épülettípus, amely az 1.8-as verzióban került a játékba. Az Extrém vagy Óriás óceán mélyén található meg. Az épület és az óceánt őrszemek, míg a templom kincsét az őrszem-főnök védelmezi.

Felépítése[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

A Vízalatti templom prizmarin tömbökből épül fel, külső és belső falai egyaránt. Termeinek nagy részét tengeri lámpások világítják be, a tornya pedig nyolc darab aranytömböt őriz (amely elegendő elvarázsolt aranyalma készítéséhez).

Őrszemek[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

A templomot és az óceánt őrszemek figyelik és őrzik, akiknek elpusztításával prizmarin kristály és szilánk, illetve halak nyerhetők. Szemükből bénító sugár árad, így ha eltalál, Bányászfáradság III-al sebez.

A toronyban lévő kincset az Őrszemfőnök őrzi, aki afféle főnök szörnyeteg, mint a Sorvasztó vagy a Végzetsárkány. Erősebb, mint a közönséges őrszemek, de megölése után a templom kincsei mellett más értékeket is szerez a játékos (például szivacsokat és rengeteg prizmarint).

Előfordulhat, hogy több Őrszemfőnök is van egy templomban.

A Prizmarinok[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Bővebben: Prizmarin

A templom falait prizmarinok alkotják.

Prizmarin blokk: Az alap prizmarin, amely többnyire egy kék zúzottkőhöz vagy sóderhez hasonlítható.

Prizmarin tégla: A prizmarin blokk dekoratív változata. Többnyire a templom padlóját alkotja.

Sötét Prizmarin: Sötétebb formája a prizmarin blokknak.

Tengeri lámpás: A tengeri lámpás a jelzőfény vízi megfelelője, bár nem lehet energiaforrásként használni. Ez világítja be az erődítmény szobáit.

A prizmarin tömböket szilánkok és kristályok alkotják, melyeket az őrszemek elpusztítása után lehet megszerezni.

Meglelési lehetőség[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Köszönhetően az extrém/óriás óceánok ritkaságának és a tengerekkel való összetévesztésnek, a vízalatti templom megtalálása bonyolult művelet. Azokat az óceánokat, amelyeken ilyen erődítmény foglal helyet, az őrszemcsoportok alapján lehet felismerni.

A templom a legnagyobb alapterületű erőd, így könnyű felfedezni, de megtalálni nem, hisz lehet, hogy egészen az óceán mélyén fekszik. Ezért ajánlott a vízalatti légzés italának bevétele a vízalatti templom keresése előtt.

Galéria[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Névtelen1.jpg Névtelen2.jpg Névtelen3.jpg Névtelen4.jpg Vizi 1.jpg Vizi 2.jpg