We have begun migration of most wikis to our new host, Amazon Web Services. All but the top 100 wikis are in read-only mode until the migration is complete. Estimated completion: End of Week.

Enderdragon

A Minecraft Wiki wikiből
(Végzetsárkány szócikkből átirányítva)
Ennek az oldalnak átírásra lenne szüksége, hogy megfeleljen a minőségi elvárásoknak.
Kérünk, hogy nézd át, és fejlessz ahol tudsz. A vitalap tartlalmazhat javaslatokat erre.
Ez a cikk jelenleg még csonk.
Ide kattintva te is segíthetsz a kibővítésében.
Enderdragon
Sarkany.gif
Életpontok 200 (Heart.svg × 100)
Támadás erőssége 10 (Heart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svg)
Termés A Vég
Első megjelenés [[Verzióelőzmények/Béta#letiltva
Béta 1.9 Pre-release 6 |Béta 1.9 Pre-release 4 (letiltva)
Béta 1.9 Pre-release 6 (hivatalos)]]
Hálózati azonosító 63
Mentésbeli azonosító EnderDragon
Zsákmány A portál vissza a normál világba, rajta a sárkánytojással (rögtön a halála helye alatt)
Szerezhető Tapasztalat 12,000

A Végzetsárkány az első főnök mob amit a játékba tettek.

Termése[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

A végzetsárkány csakis a Végben terem és csak 1 darab van belőle.

Viselkedése[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

A Végzetsárkány nehézségi szinttől függetlenül megtámad amint a Végbe érkeztél (még békés módban is). Ha megsebesült az egyik obszidiántornyon levő végzetkristály körül repül így feltölti az életét. A sárkány képes minden létező blokkot áttörni.

Legyőzése[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

A Végzetsárkányt viszonylag nehéz legyőzni mert a végzetkristályok mindig feltöltik az életét, így először az összes kristályt el kell pusztítani végül a sárkányt. Ha úgy pusztítasz el egyvégzetkristályt hogy a sárkány éppen tölti az életét, sebződik. A sárkány ellen érdemes bűvölt gyémántpáncélzattal, bűvölt íjjal és bűvölt gyémántkarddal menni. Amikor támad alacsonyan repül, így a karddal könnyen meg lehet sebezni, amikor magasan száll akkor az íjjal érdemes rálőni. Nehezebbé teszi a megölését az is hogy a vég tele van bevégzőkkel, ezért érdemes lehajtott fejjel járni, vagy tököt tenni a fejedre.

Legyőzési jutalom[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Ha legyőzted a sárkányt, akkor a legmagasabb XP jutalomban részesülsz, a halála helyén megjelenik a visszautat nyújtó portál, és a sárkánytojás is. A portálba lépve mielőtt visszajutsz, egy dialógust látsz majd. Ha legyőzted végig vitted a minecraftot,viszont a portálba ugrás után változatlanul tovább játszhatod a játékot.