Forráscsomagok

Innen: Minecraft Wiki
(Textúracsomagok szócikkből átirányítva)
Ez a lap egyelőre csonk.
Segíts te is, hogy igazi szócikk lehessen belőle!
Java Edition.pngMclogo.svgEducation Edition.svg
Az alapértelmezett textúrák, egy edgyéni forráscsomaggal (DokuCraft) a közepén.

A Forráscsomagok rendszere egy olyan API, amely lehetőséget ad a játékosok számára a textúrák, modellek , zene , hangok , nyelvek , a végző szöveg , fröccsenés és betűtípusok testre szabása a kód módosítása nélkül.

Viselkedés[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Az erőforráscsomagok a mappában resourcepackslévő mappába helyezhetők .minecraft. Minden erőforrás-csomag vagy egy al-mappa vagy egy .zipfájl a resourcepacks mappában. A mappába való belépés után hozzá lehet adni egy erőforrás-csomagot az opciókból , ahol az erőforrás-csomagokat át lehet helyezni az „Elérhető erőforrás-csomagok” és a „Kiválasztott erőforrás-csomagok” között. A "Kiválasztott erőforráscsomagok" az alján tartalmaznak alapértelmezett eszközöket is, amelyeket nem lehet eltávolítani.

Az erőforráscsomagok betölti az eszközeiket a listán lévő csomagok sorrendje alapján. A legtöbb alsó csomag először betöltődik, majd az összes fölé helyezett csomag felváltja az azonos nevű eszközöket az eszközökkel.

Alapértelmezett erőforrás-csomagok[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Az erőforrás-csomag összekapcsolható egy világgal, ha név alatt elmenti resourcesközvetlenül a világ mappájába helyezi. A világ lejátszásakor az erőforrás-csomag alapértelmezés szerint jelenik meg az alapértelmezett erőforrás-csomag felett.

Az erőforráscsomag-választó menü, amely két aktív erőforrás-csomagot (az alapértelmezett csomagot nem tartalmaz) és különféle egyéb választható erőforrás-csomagokat mutat Az alapértelmezett erőforrás-csomagot a szerveren is beállíthatjuk, ha hivatkozást adunk a .zip letöltéshez resource-pack= a szerver tulajdonságai fájl sorának sorához . A felhasználók továbbra is leiratkozhatnak az erőforrás-csomag használatáról, vagy dönthetnek úgy, hogy nem töltik le azt.