Tökpite

A Minecraft Wiki wikiből
Ez a cikk tartalmaz nem magyar nyelvű szöveget.
Ide kattintva te is segíthetsz a lefordításában.
Cleanup.svg
Tökpite
Tökpite.png
Tökpite
Típus

Étel

Visszatölt

Hunger.svgHunger.svgHunger.svgHunger.svg

Megsüthető

Nem

Halmozható

Igen (64)

Első megjelenés

12w37a

Adatérték

dec: ? hex: ? bin: ?

A Tökpite egy Étel amit Tökből lehet készíteni. A Tortával és a Sütivel ellentétben, el lehet készíteni kézben is, vödör és kemence használata nélkül. Visszatölt 8 éhség pontot (Hunger.svgHunger.svgHunger.svgHunger.svg), de a telítettség mértéke jóval kisebb mint a Kenyéré. A hozzávalók (Tök, Cukornád, Tojás) megtalálhatók számos éghajlati övezeten, és ültethetők majdnem akárhova.

Barkácsolás[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Hozzávalók Bemenet » Kimenet
Tök + Tojás + Cukor

TökCukor
Tojás

Tökpite

Használat[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Előnyei[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

  • A Tökpite több éhség pontot tölt vissza mint a legtöbb nyers étel, ezzel kiérdemli az első helyet a harmadik kategóriás élelmiszerek között. Tökéletes választás hogy feltöltsük a nagyon lemerült éhségszintünket, mielőtt ennénk valamit ami jobban telít.
  • A receptje a Tökpitének alaktalan (mindegy hova teszed az alkotóelemeket), és belefér a 2x2-es barkácsolás mezőbe a játékos tárgylistájában. Ez lehetővé teszi hogy bárhol és bármikor elkészítsük Barkácsasztal vagy Kemence használata nélkül, mivel a játékos hordozza a hozzávalókat.

Hátrányai[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

  • Egy harmadik kategóriás élelmiszer -- a steak és a Sült sertésszelet ugyanannyi éhségpontot állít vissza, de jóval nagyobb telítettséget adnak mint a Tökpite.
  • A Tök elég ritka, szóval beletelik egy kis időbe és utazgatásba mielőtt a játékos létre tud hozni egy Tökfarmot.

Történet[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Hivatalos kiadás
2012. Szeptember 11. Az első pillanatkép ahol a tökpite megjelent Jeb Twitterén.
1.4.2 12w37a Tökpite hozzáadva.

Apróságok[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

  • A Tökpite a második leghasznosabb desszert a Minecraftban; A Torta több éhségpontot állít vissza de kevésbé telít, míg a Süti darabja 1 éhség pontot állít vissza (Hunger.svg).
  • A Tökpite a harmadik desszert a játékban és az egyetlen amihez nem kell búza.
Promotional Content