Szépségesen Ijesztő Frissítés

Innen: Minecraft Wiki
"Reklámkép" a frissítésről.[1]

A Szépségesen Ijesztő Frissítés egy fontosabb frissítés volt az 1.4.2-es verzióhoz kötve, hivatalosan 2012. október 25-én adták ki, csütörtökön.[2] Rendkívül sok frissítést tartalmaz, többek között új mobokat, és variánsokat (boszorkányok, denevérek, zombi falusiak, sorvasztócsontvázak), hordható és elhelyezhető fejeket, egy új főnököt (a Sorvasztót), a parancs-blokkot, az üllőt, a jelzőfényt, új ételeket (burgonyát, répát, tökpitét), répát horgászboton malacok irányításához, és új dekoratív tárgyakat (mint például eszközkeretet, virágcserepet, zúzottkő-falat).

A frissítés hivatalos nevét a 2012-es PAX Prime-on kapta, majd később a 12w36a verzióval.[3] Dinnerbone először a 12w40a verzióval hozta nyilvánosságra az 1.4-es verzió megjelenését, ahol elmondta, hogy épp "készül a kiadásra".[4]

A Szépségesen Ijesztő Frissítés fejlesztése közvetlenül az 1.3.2-es verzió után kezdődött el, amelyet 2012. augusztus 16-án adtak ki. 15 fejlesztési verziót adtak ki a 12w32a verziótól a 12w42b verzióig. Az 1.4-es Elő-kiadást 2012. október 19-én adták ki, így a modolók elkezdhettek felkészülni saját modjaikkal a 2012. október 24-i hivatalos kiadásra.[5]

A Mojang talált egy mob fulladási játékhibát, miután kiadták az Elő-kiadást, így a hivatalos verzió kiadását egy nappal késleltették. Az 1.4.1-es Elő-kiadás 2012. október 23-án szivárgott ki, és a kiadás egy nappal csúsztatva lett.[6]

A Mojang ezután még egy hibát fedezett fel, majd kijavította "a rideg memóriaszivárgást a szerverben". Ez a javítás az 1.4.2-es Elő-kiadásban lépett érvénybe, amelynek kiadására 2012. október 24-én került sor.[7] Az 1.4.2-es verzió volt az 1.4-es verzió hivatalos kiadása, amely 2012. október 25-én lett elérhető.

Az 1.4.2-es verzió után az 1.4.4-es, az 1.4.5-ös, az 1.4.6-os, és az 1.4.7-es verziók jöttek ki. Ezen verziók lényege a hibák javítása volt.

A Szépségesen Ijesztő Frissítés eredetileg tartalmazta volna a Modoló API-t, azonban ezt a későbbi verziókra hagyták.[8]

A fény hibái az 1.3.2-es verzióban csak részlegesen voltak kijavítva. Dinnerbone a változásokat először a 12w39b verzióban jelentette be. Dinnerbone azt nyilatkozta a Twitterén, hogy visszatér ezekhez, és az 1.5-ös verzióban lesznek kijavítva.[9][10]

Más változások is az 1.5-ös verzióig voltak halasztva, mint például a vöröskő újítások,[11] és a renderelés átvizsgálása.[12][13]

Újítások[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Bemutatók[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

A bemutató dokumentációt tartalmaz a Szépségesen Ijesztő Frissítés tartalmáról, amelyet a Mojang hivatalos YouTube csatornájára töltöttek fel 2012. október 26-án. A bemutatót a Hat Films tagjai készítették, akik már az előző bemutatókban is segédkeztek.

Hivatkozások[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]