Rohadt hús

Innen: Minecraft Wiki
Rohadt hús
Rottenflesh.png
Rohadt hús
Típus

Étel

Visszatölt

Hunger.svgHunger.svg

Megsüthető

nem

Halmozható

Igen (64)[1]

Első megjelenés

?

Adatérték

dec: 367 hex: 16F bin: 101101111

A rohadt húst a Béta 1.8-as frissítésben helyezték a játékba, a zombik ezt dobják halálukkor. A Béta 1.8-as frissítés előtt a zombik tollakat dobtak. A Béta 1.9 óta a zombi malacemberek is ezt dobják. Ha megesszük a rohadt húst, akkor az Hunger.svgHunger.svg darab csirkecombot állít vissza az éhségcsíkon. Azonban 80% esélye van az ételmérgezésnek. Ha ételmérgezést kaptunk, akkor az éhségmérő gyorsan csökkenni kezd. A Béta 1.9 Pre-Release 2 óta az ételmérgezés egy vödör tej megivásával meggyógyítható. Ha rohadt húst adunk a szelídített farkasunknak az akkor nem mérgeződik meg, hanem gyógyul. A zombik haláluk után 0-2 darab rohadt húst dobnak.

  • Ha egyszer elkapjuk, az ételmérgezést, akkor utána nem lehet bármennyi rohadt húst megenni, mert akkor visszaáll az ételmérgezés ideje.
  • A rohadt húsnak a Béta 1.9-es frissítésig nem volt semmi haszna a megevésen kívül.
  • A Béta 1.9 Pre-release frissítés óta, a zombi malacemberek is rohadt húst dobnak (meg Aranyrögöt), a sült sertésszelet helyett.

Hivatkozások[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]