Nyálka

Innen: Minecraft Wiki
Cleanup.svg
Nyálka
Slime1.png
Életpontok

Nagy:Heart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svg
Kicsi:Heart.svgHeart.svg
Apró:Half Heart.svg

Támadás erőssége

Nagy:Heart.svgHeart.svg
Kicsi:Heart.svg
Apró:Empty Heart.svg

Termés

40 y alatt

Első megjelenés

Alpha 1.0.11

Hálózati azonosító

55

Mentésbeli azonosító

Slime

Zsákmány

Nyálkagolyó
(0-2) az apró nyálka halálakor

Szerezhető Tapasztalat

Nagy: 4
Kicsi: 2
Apró: 1

A Nyálka elnevezés utal a szörny viselkedésére, egyedi mozgáshangjára. A Nyálka a többi szörnyhöz hasonlóan sebződik magas esésnél, tud létrán mászni, sebződik a lávába eséskor, és megfulladhat a vízben, formája kockára emlékeztet. Kizárólag 16. vagy azalatt lévő szinten található meg. Megölésekor Nyálkagolyót dobhat. A nyálkagolyóból Ragadós dugattyút lehet barkácsolni.

Viselkedés[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

A Nyálkák lassan, ugrálással mozognak. A többi szörnyhöz hasonlóan, ha 16 kockányira állsz tőle, megtámad.A Nyálkák tudnak létrát mászni..

A Nyálkák viszont nem igényelnek sötétséget a megtereméshez. A nagy és a kicsi nyálkák nedves, csattogó hangot adnak ki mikor mozognak, addig az apró nyálka mozgáshangja hasonlíthat a játékoséra is.

Méretei[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Az apró, kicsi, és nagy nyálkák ugyanannyi eséllyel (33%) teremnek meg.

Apróságok, Tippek[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

A második legnagyobb szörny a játékban a szellem után. Lehet nagyobb nyálkákat készíteni, de ahhoz modok, kliens szerkesztések szükségesek, vagy előidézzük az idéző tojással. Van egy animációs hibája, amelynek köszönhetően Többszemélyes játékban fel-le ugrál és el is tolhat minket, sebezhet is. Többszemélyes játékban laggot okozhat ha több darabra esik. Nem érdemes karddal megölni, mert kevesebb a nyálkagolyóra az esély és nagy valószínűséggel nem esik szét kisebb Nyálkákra.

Hol teremnek?[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

A nyálkák 40 vertikális (Y) koordináta alatt, bizonyos "chunk-ok"-ban (bővebben:http://www.youtube.com/watch?v=r1lACXz5Zvk). 1.4.2-es változat óta a mocsarakban is előfordulhat.(A kép csak illusztráció! Az alapkőzeten semmilyen mob nem terem meg!)

Terem