Kovakő

Innen: Minecraft Wiki
Ez a lap egyelőre csonk.
Segíts te is, hogy igazi szócikk lehessen belőle!
Ez a cikk nagyrészt vagy teljesen a bevezetőből áll.
Ide kattintva segíthetsz felosztásában és bővítésében.
Kovakő
Flint.png
Type

Nyersanyag

Rarity

Common

Renewable

?

Stackable

Igen (64)

Data value

dec: 318 hex: 13E bin: 100111110

Namespaced ID

kovakő

A kovakő egy értékes tárgy, amit sóder ásása közben találhatunk. A sóder ásása közben vigyázz, mert ha rádesik megfulladhatsz!Amikor megsemmisítjük a sóder blokkot, az 10% eséllyel egy darab kovakövet fog dobni, sóderkocka helyett. Lehetséges úgy gyűjteni a kovakövet, hogy egy hatalmas sóderoszlopot építünk, majd fentről elkezdjük ásni. Vigyázat, egy ez egyirányú folyamat: egy kovakövet már nem lehet sóderré visszaalakítani. Az 1.3.1-óta van olyan falusi amelyik smaragdért és sok sóderblokkért add neked kovakövet, persze kevesebbet mint amennyi sóderblokkot adtál.

A sódert, mint a többi gravitáció által befolyásolt blokkot, lehet úgy bányászni gyorsan, hogy egy magas oszlop alá fáklyát helyezünk, majd kiássuk a felette álló blokkot. A sóder azonnal el fog törni, amint a fáklyához ér, ezáltal az egész oszlop hamar eltűnik. Így azonban nem lehet kovakövet szerezni. Ahhoz kézzel vagy eszközzel kell kiásni a sódert de lehet még TNT-vel, a creeperek és a ghastok tűzgolyóinak robbanásának segítségével is.

Barkácsolás[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Alapanyagok Recept
Vasrúd + kovakő

Vasrúd

Kovakő

Szikrapattintó
Kovakő + bot + toll

Kovakő

Bot

Toll

Nyíl