Kőtégla

A Minecraft Wiki wikiből
Ez a cikk jelenleg még csonk.
Ide kattintva te is segíthetsz a kibővítésében.
Kőtégla
Stonebrick.gif

Repedt kőtégla
Típus

Szilárd blokk

Gravitáció

Nem

Átláthatóság

Nem

Fénykibocsátás

Nem

Robbanásállóság

30

Eszköz

Ez a blokk bármilyen eszközzel kiásható, de egy csákánnyal a leggyorsabb

Megújuló

?

Halmozható

Igen (64)

Gyúlékony

Nem

Elérhetőség

?

Első megjelenés

Béta 1.8

Adatérték

dec: 98 hex: 62

A kőtégla egy új blokk , amit a 1.8-as Beta frissítésben vezettek be, mint a romok egyik építőelemét. A kőtégla robbanás ellenállása megegyezik a kőtörmelékével és a téglablokkéval. Egy minden oldalról kőtéglával körbevett TNT egy-egy kőtéglát semmisít meg minden irányban. A kőtégla minden fajtájának megegyezik a robbanás ellenállása. A kőtéglát bármilyen csákánnyal ki lehet bányászni, de kézzel nem. Négy kőből lehet barkácsolni, de csak a sima verzióját.

A repedt kőtégla egy fajtája a kőtéglának, ami szintén a Beta 1.8-as frissítésben jelent meg. A romokban található meg, a textúrája a kőtégla textúrája úgy módosítva, hogy repedezettnek tűnjön. A kibányászásának ideje, és robbanás ellenállása megegyezik a sima kőtégláéval. A repedt kőtéglát nem lehet barkácsolni, csak a romokban lehet megtalálni és kibányászni.

A mohás kőtégla egy fajtája a kőtéglának, ami szintén a Beta 1.8-as frissítésben jelent meg. A romokban található meg, a textúrája a kőtégla textúrája úgy módosítva, hogy mohásnak tűnjön. A kibányászásának ideje, és robbanás ellenállása megegyezik a sima kőtégláéval. A mohás kőtéglát nem lehet barkácsolni, csak a romokban lehet megtalálni és kibányászni.

A vésett kőtégla egy fajtája a kőtéglának, ami a Minecraft 1.2.1-es frissítésben jelent meg. A dzsungel templomokban található meg. A kibányászásának ideje, és robbanás ellenállása megegyezik a sima kőtégláéval. A vésett kőtéglát nem lehet barkácsolni, csak a dzsungel templomokban lehet megtalálni és kibányászni.

Barkácsolása[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Hozzávalók Bemenet » Kimenet

4
Hozzávalók Bemenet » Kimenet
Kőtégla vagy
Mohás kőtégla vagy
Repedt kőtégla vagy
Vésett kőtégla

Jövő[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Hozzávalók Bemenet » Kimenet
Kőtégla, Inda

Kőtégla lépcsőfok

Kőtégla lépcsőfok

Kőtégla lépcsőfok

Galéria[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Promotional Content