Közelgő újítások

A Minecraft Wiki wikiből
Ez az oldal a Minecraft valamennyi verziójának tervezett frissítéseiről szól. Ezek a frissítések már megtalálhatóak fejlesztői verziókban vagy hiteles forrásokból származnak az információk.

Itt csak azok a kiadások vannak listázva, amelyeknek vannak ismert tervezett frissítései.

Java Edition[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

1.13[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Bővebben: 1.13

Az 1.13 egy tervezett nagy frissítés, mely várhatóan 2018 második negyedévében kerül kiadásra.[1] Ez az Update Aquatic megvalósítása, mely középpontjában a vizekhez kapcsolódó tartalmak, valamint hibajavítások, technikai funkciók és optimalizálások vannak.[2]

Egy rövid, Mojang által kiadott klipben, vízi növényeket, korallblokkokat és halakat látunk.[3] Ezek mellett megtalálható lesz a MineCon Earth-ön megtörtént szavazás nyertes lénye, a Fantom; a szigony, delfinek, hajóroncsok, teknősök és jéghegyek.[4]

Textúra Frissítés[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

A Textúra Frissítés egy nagy jövőbeli változás a Minecraft valamennyi kiadásának textúráiban. A legtöbb textúra meg fog változni, kivéve néhány ikonikus, mint például a Creeper. A régi textúrák textúracsomagként elérhetőek lesznek, miután az újak hivatalosan elérhetővé váltak.[5] Az új, befejezetlen textúrák textúracsomagként itt elérhetőek.[6]

Bedrock Edition[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

1.2.20[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Bővebben: Bedrock Edition 1.2.20

Az 1.2.20 egy Minecraft frissítés, melynek még nincs tervezett kiadási dátuma. A legtöbb Update Aquatic újítást, ami a Java Edition 1.13-as verziójában elérhető lesz, tartalmazni fogja.

Nintendo Switch Kiadás[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

A Bedrock Edition Nintendo Switch kiadását elcsúsztatták 2018-ra.[7] Ez maga után vonja a Nintendo Switch Edition Régi Konzol verziójának megszüntetését.

Bővebben: Bedrock Edition 1.4 Az 1.4 egy közelgő frissítés a Bedrock Editionhöz. A frissítés a kísérleti jellegű Plutonium Módot fogja tartalmazni, valamint az addig szintén kisérleti státuszú Update Aquatic funkciókat.[8]

4K Update[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

A 4K frissítés egy közelgő frissítés a Minecraft Bedrock Editionjéhez; várhatóan 2018-ban lesz kiadva.[9] Elérhetővé teszi a 4K HDR lehetőséget. A Super Duper Graphics Pack ezzel együtt válik elérhetővé.[10]

A Textúra Frissítés egy nagy jövőbeli változás a Minecraft valamennyi kiadásának textúráiban. A legtöbb textúra meg fog változni, kivéve néhány ikonikus, mint például a Creeper.

Hivatkozások[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Promotional Content