Tervezett frissítések

A Minecraft Wiki wikiből
(Közelgő újítások szócikkből átirányítva)

Ez az oldal a Minecraft valamennyi verziójának tervezett frissítéseiről szól. Ezek a frissítések már megtalálhatóak fejlesztői verziókban vagy hiteles forrásokból származnak az információk.

Itt csak azok a kiadások vannak listázva, amelyeknek vannak ismert tervezett frissítései.

Java Edition[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

1.13[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Az 1.13 egy tervezett nagy frissítés, mely várhatóan 2018 második negyedévében kerül kiadásra.[1] Ez az Update Aquatic megvalósítása, mely középpontjában a vizekhez kapcsolódó tartalmak, valamint hibajavítások, technikai funkciók és optimalizálások vannak.[2]

Egy rövid, Mojang által kiadott klipben, vízi növényeket, korallblokkokat és halakat látunk.[3] Ezek mellett megtalálható lesz a MineCon Earth-ön megtörtént szavazás nyertes lénye, a Fantom; a szigony, delfinek, hajóroncsok, teknősök és jéghegyek.[4]

Textúrafrissítés[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

A Textúrafrissítés egy nagy jövőbeli változás a Minecraft valamennyi kiadásának textúráiban. A legtöbb textúra meg fog változni, kivéve néhány ikonikus, mint például a Creeper. A régi textúrák textúracsomagként elérhetőek lesznek, miután az újak hivatalosan elérhetővé váltak.[5] Az új, befejezetlen textúrák textúracsomagként itt elérhetőek.[6]

Az 1.14 egy jövőbeli nagy frissítés, melynek még nincs tervezett kiadási dátuma. A témája még ismeretlen, de sok új lépcső és lap lesz benne.[7]

Az 1.15 egy jövőbeli nagy frissítés, melyet az 1.14 után meghatározatlan idővel terveznek kiadni. A frissítés információt még nem hozták nyilvánosságra.[8]

Bedrock Edition[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Nintendo Switch Kiadás[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

A Bedrock Edition Nintendo Switch kiadását elcsúsztatták 2018-ra.[9] Ez egyszerre lesz a Nintendo Switch Edition Régi Konzol verziójának megszüntetésével és a konzolokra érkező Update Aquatickal.[10] A kiadás dátuma 2018. június 21.[11]

Az 1.5 egy közelgő frissítés a Bedrock Editionhöz, amely az 1.4 után meghatározatlan idővel jön ki. Az Update Aquatic második kiadása, mely hozzáadja a csatornákat és a teknősöket.[12]

Az 1.6 egy közelgő frissítés a Bedrock Editionhöz, amely az 1.5 után meghatározatlan idővel jön ki. Hozzáadja a fantomokat és az akadályokat.

4K Frissítés[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

A 4K frissítés egy közelgő frissítés a Minecraft Bedrock Editionjéhez; várhatóan 2018-ban lesz kiadva.[13] Elérhetővé teszi a 4K HDR lehetőséget. A Super Duper Graphics Pack ezzel együtt válik elérhetővé.[14]

A Textúrafrissítés egy nagy jövőbeli változás a Minecraft valamennyi kiadásának textúráiban. A legtöbb textúra meg fog változni, kivéve néhány ikonikus, mint például a Creeper. A régi textúrák textúracsomagként elérhetőek lesznek, miután az újak hivatalosan elérhetővé váltak.[5]

Hagyományos Konzol Edition[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Update Aquatic[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

A PlayStation 4 Edition, a PlayStation 3 Edition, a Xbox 360 Edition, a PS Vita Edition és a Wii U Edition is megkapják az Update Aquaticot. A frissítés más platformokon történő kiadása után egy kicsivel érkezik meg. A PlayStaion 4 Editiont kivéve ez lesz az utolsó nagy frissítés. Ez amiatt van, hogy az összes játékos közül kevesebb, mint 5 % játszik a régebbi generációs konzolokon.

Az Update Aquatic nem fog kijönni a régebbi Xbox One és a Nintendo Switch Editionökre. A régi Xbox One Edition játékosai ingyen megkaphatják Bedrock Editiont ingyen, és a Switch felhasználók a megkapják a frissítést, amikor a Bedrock Edition kijön a Switchre; ez is ingyenes lesz.[15]

A legtöbb funkció az Update Aquatic kiadásakor.[16] A delfinek és a hajóroncsok is benne lesznek ebben a frissítésben.[15]

Hivatkozások[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

  1. https://minecraft.net/en-us/article/java-edition-technically-updated
  2. “It'll probably be in 1.13 at this point, I'm afraid :( It'll be a more bugfixy and technical update, so it will get more love then.”@Dinnerbone, April 24, 2017
  3. “Exciting stuff! We'll have more information about all of Jens ' announcements of http://Minecraft.net soon! #MINECON”@Minecraft, November 18, 2017
  4. https://www.youtube.com/watch?v=A_Z3AokMwWI
  5. ^ 5,0 5,1 “WHAT IS JAPPA DOING TO MY MINECRAFT? Changing the textures! Except for a few, like the Creeper. Across all versions? YEP, both on Java and Bedrock. You cannot escape my sweet, sweet textures. When? Soon! In the Beta Resource Pack, where all my beloved pixels live.”@JasperBoerstra, 2017. november 10.
  6. "Try the new Minecraft Java Textures" – Minecraft.net, 2017. december 14.
  7. “I can't tell you the theme but unrelated to that it'll have lots and lots of new slabs/stairs/etc. We don't have nearly enough.”@Dinnerbone, 2018. április 17.
  8. ^ 8,0 8,1 “Bon on a pas pu filmer ce matin mais je ferai un debrief sur la conf qu’on a eu avec les mec de mojang. En gros ils ont déjà une roadmap pour 1.14, 1.15 et 1.16 avec une maj focus sur des mécaniques du jeu (mais pas redstone) et une sur le pvp”@aypierremc, 2018. május 30.
  9. https://minecraft.net/en-us/article/everything-announced-minecon-earth
  10. "Update Aquatic Coming to Legacy Console Editions" – Minecraft.net
  11. https://news.xbox.com/en-us/2018/05/10/minecrafts-bedrock-update-coming-nintendo-switch-digitally-retail-june-21/
  12. https://twitch.tv/videos/261329927
  13. “The Super Duper Graphics pack will be launching next year. Keep your eyes on Minecraft.net for future updates!”@Minecraft, 2017. november 18.
  14. "All the News From E3!" – Minecraft.net, 2017. június 11.
  15. ^ 15,0 15,1 "Update Aquatic Coming to Legacy Console Editions" – Minecraft.net
  16. “Nothing to sea here ;) ”@4JStudios, 2018. május 3.
Promotional Content