Tervezett frissítések

A Minecraft Wiki wikiből
(Közelgő újítások szócikkből átirányítva)

Ez az oldal a Minecraft valamennyi verziójának tervezett frissítéseiről szól. Ezek a frissítések már megtalálhatóak fejlesztői verziókban vagy hiteles forrásokból származnak az információk.

Itt csak azok a kiadások vannak listázva, amelyeknek vannak ismert tervezett frissítései.

Java Edition[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Textúrafrissítés[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

A Textúrafrissítés egy nagy jövőbeli változás a Minecraft Java illetve Bedrock Editionjeinek textúráiban, melynek még nincs várható kiadási dátuma. A legtöbb textúra meg fog változni, kivéve néhány ikonikus, mint például a Creeper. A régi textúrák textúracsomagként elérhetőek lesznek, miután az újak hivatalosan elérhetővé váltak.[1] Az új, befejezetlen textúrák textúracsomagként itt elérhetőek.[2]

1.14[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Az 1.14 egy jövőbeli nagy frissítés, melynek még nincs tervezett kiadási dátuma. A témája még ismeretlen, de sok új lépcső és lap lesz benne,[3] és nem fogja a harcrendszert módosítani.[4][5]

Az 1.15 egy jövőbeli nagy frissítés, melyet az 1.14 után meghatározatlan idővel terveznek kiadni. A frissítés információt még nem hozták nyilvánosságra.[6]

Bedrock Edition[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Az 1.7 egy közelgő frissítés a Bedrock Editionhöz, amely az 1.6 után meghatározatlan idővel jön ki. Hozzáadja a /scoreboard és azt, hogy kreatív módban és békés nehézségen is lehessen enni.

4K Frissítés[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

A 4K frissítés egy közelgő frissítés a Minecraft Bedrock Editionjéhez; várhatóan 2018-ban lesz kiadva.[7] Elérhetővé teszi a 4K HDR lehetőséget. A Super Duper Graphics Pack ezzel együtt válik elérhetővé.[8]

A 4K frissítés egy közelgő esztétikai frissítés a Minecraft Bedrock Editionjéhez, melynek nincs tervezett kiadási dátuma. A 4K HDR grafikai opciót adja hozzá. A Super Duper Grafikai Csomag is ugyanekkor fog kikerülni az áruházba.[9]

A frissítés késik, és a közeljövőben nem lesz kiadva belső problémák miatt.

grundlinie Minecraft developer here. The Graphics Team is still hard at work on this (it ended up being a ton more work than initially anticipated). The graphics part of our engine was quite honestly simply not built for this, and when we tried to put all the new features in piece by piece things went bad. Performance, even on the Xbox One X, was between bad and inconsistent during all the internal play sessions we had.
It will come, but we don't have a date yet. The gameplay team has been hard at work on the Update Aquatic, while the rest of the Engine team has been working on the Switch release alongside fixing performance issues on Xbox One. Those fixes are much closer than Super Duper :)[10]

grundlinie Itt a Minecraft fejlesztő. A grafikus csapat még mindig keményen dolgozik ezen (mint kiderült, sokkal több munka, mint amire eredetileg számítottunk). A játék engine-jének grafikus része egyszerűen nem erre volt tervezve, ezért amikor ezeket az új funkciókat kipróbáltuk, elég rosszul sültek el a dolgok. A teljesítmény - még az Xbox One X-en is valahol az állhatatlan és a rossz között volt minden belső játéktesztelésünk során.
Meg fog érkezni, de még nincs dátumunk. A gameplay csapat az Update Aquaticon dolgozott, míg az engine csapat további része a Switch kiadáson és az Xbox One teljesítményi kibáinak kijavításán dolgozott. Ezek a javítások sokkal közelebb vannak, mint a Super Duper :)
Tamer Jeison

A Textúrafrissítés egy nagy jövőbeli változás a Minecraft Java illetve Bedrock Editionjeinek textúráiban, melynek még nincs várható kiadási dátuma. A legtöbb textúra meg fog változni, kivéve néhány ikonikus, mint például a Creeper. A régi textúrák textúracsomagként elérhetőek lesznek, miután az újak hivatalosan elérhetővé váltak.[1]

Hagyományos Konzol Edition[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Update Aquatic[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

A PlayStation 4 Edition, a PlayStation 3 Edition, a Xbox 360 Edition, a PS Vita Edition és a Wii U Edition is megkapják az Update Aquaticot. A frissítés más platformokon történő kiadása után egy kicsivel érkezik meg. A PlayStaion 4 Editiont kivéve ez lesz az utolsó nagy frissítés. Ez amiatt van, hogy az összes játékos közül kevesebb, mint 5 % játszik a régebbi generációs konzolokon.

Az Update Aquatic nem fog kijönni a régebbi Xbox One és a Nintendo Switch Editionökre. A régi Xbox One Edition játékosai ingyen megkaphatják Bedrock Editiont ingyen, és a Switch felhasználók a megkapják a frissítést, amikor a Bedrock Edition kijön a Switchre; ez is ingyenes lesz.[11]

A legtöbb funkció az Update Aquatic kiadásakor.[12] A delfinek és a hajóroncsok is benne lesznek ebben a frissítésben.[11]

Hivatkozások[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

  1. ^ 1,0 1,1 “WHAT IS JAPPA DOING TO MY MINECRAFT? Changing the textures! Except for a few, like the Creeper. Across all versions? YEP, both on Java and Bedrock. You cannot escape my sweet, sweet textures. When? Soon! In the Beta Resource Pack, where all my beloved pixels live.”@JasperBoerstra, 2017. november 10.
  2. "Try the new Minecraft Java Textures" – Minecraft.net, 2017. december 14.
  3. “I can't tell you the theme but unrelated to that it'll have lots and lots of new slabs/stairs/etc. We don't have nearly enough.”@Dinnerbone, 2018. április 17.
  4. “The combat system overhaul will not be part of Minecraft 1.14. Mojang wants to take time and really get a lot of feedback.”@docm77, 2018. május 31.
  5. “One thing is 100%. 1.7 combat is gone, will stay gone. Let it go. Overhaul doesn't mean bring back the old stuff.”@docm77, 2018. június 1.
  6. ^ 6,0 6,1 “Bon on a pas pu filmer ce matin mais je ferai un debrief sur la conf qu’on a eu avec les mec de mojang. En gros ils ont déjà une roadmap pour 1.14, 1.15 et 1.16 avec une maj focus sur des mécaniques du jeu (mais pas redstone) et une sur le pvp”@aypierremc, 2018. május 30.
  7. “The Super Duper Graphics pack will be launching next year. Keep your eyes on Minecraft.net for future updates!”@Minecraft, 2017. november 18.
  8. "All the News From E3!" – Minecraft.net, 2017. június 11.
  10. https://www.reddit.com/r/xboxone/comments/8ei2ib/minecraft_super_duper_graphics_pack/dxw439w/
  11. ^ 11,0 11,1 "Update Aquatic Coming to Legacy Console Editions" – Minecraft.net
  12. “Nothing to sea here ;) ”@4JStudios, 2018. május 3.
Promotional Content