Halloween Frissítés

Innen: Minecraft Wiki
Egy teljes lista arról, amit Notch szeretett volna a frissítésben látni.
Egy teljes lista arról, amit láthatunk a frissítésben.

A Halloween Frissítés egy fontos frissítés volt az Alfa verzióban, amelyet 2010. október 30-án adtak ki, mint az Alfa 1.2.0. A frissítés legnagyobb újítása az Alvilág.

Újítások[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

A változások teljes listájához lásd az Alfa 1.2.0 verziót.
  • Az Alvilág bevezetése, a "Pokol", amelyet gyors utazásra használhatunk, ahova ha bemész, sétálsz 10 métert, majd kimész, 80 métert tettél meg - az Alvilágban tett mozgás a való világban 8-szoros mozgást eredményez, tehát minden blokk (méter) az Alvilágban, 8 métert jelent a normál világban.
  • 2 új szörny - A szellem és a zombi malacember.
  • A mélyebb területek veszélyesebbek, mivel a mélység egyenesen arányos a szörnyek termésével.
    • Ez az újítás később el lett távolítva.
  • Horgászás horgászbottal.
  • 6 új blokk - Izzókő, alvilágkő, lélekhomok, tök, töklámpás, és portál.
  • Többjátékos módban lévő hibajavítások.
  • Barkácsolható töklámpások, és tök hordása sisakként.
  • Barkácsolható óra.
  • Biomok kerültek be a játékba.
  • Új hangok és zenék.
  • A naplemente, és napkelte vöröses színű.

A frissítésben tervezték, hogy a fáklyák egy idő után ki fognak égni. Ezt végül eltávolították, a fáklyák megmaradtak végtelen fényforrásként. Ezen kívül bekerültek a játékba a töklámpások is.

Történelem[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

  • A frissítés 2010. október 4-én került bejelentésre Notch blogján.[1]
  • 2010. október 8-án egy új blokktípus került bejelentésre, majd október 11-én Notch a következőt írta a Twitterén: "A legigazságtalanabb szörnyet még igazságtalanabbra csináltam. Utálni fogod a szellemeket.[2]
  • 2010. október 10-én Notch a következő képernyőképet osztotta meg a blogján:

Halloween Update Screenshot.png

  • 2010. október 19-én Notch a következőt írta ki a blogjára: "Elkészítettem 6 új blokkot (ezek közül 5-nek páratlan képességei vannak), egy új szörnyet, egy új dimenziót, és néhány hibajavítást."
  • 2010. október 22-én ez a cikk jelent meg a PC Gamer oldalon, több részletet adva az új frissítésről. A cikk szerint a szellemek repülő medúzaszerű szörnyek, amelyek blokkokat pusztítanak el, és tűzgolyókat lőnek rád, ezen kívül említést tesz a portálokról, amelyek obszidiánból készülnek, és a Pokol dimenzióba való utat biztosítják.
  • 2010. október 25-én Notch kiírta a Tweet-jén: "Ma a második szörnyen dolgozom, és már sokkal veszélyesebb, mint a szellem. Most viszont még eléggé értelmetlen."
  • 2010. október 29-én az Indie Games és a PC Gamer új cikkeket írt a Halloween Frissítésről, videókkal, képernyőképekkel, és leírásokkal. Mindkét oldal feltöltött egy második videót is, a PC Gamer videójának neve Slipgate Adventures, az Indie Games videója pedig itt található.

  • A "poszter", amely a minecraft.net/boo oldalon volt található, már nem létezik. Egy archívum viszont elérhető róla az archive.org oldalon.

Lásd még[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Hivatkozások[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]