Hal

Innen: Minecraft Wiki
Ez a lap egyelőre csonk.
Segíts te is, hogy igazi szócikk lehessen belőle!
Hal
Cod (mob).png
Salmon (mob).png
Pufferfish (mob) small.pngPufferfish (mob) medium.pngPufferfish (mob) large.png
Tropical Fish a.pngTropical Fish b.png
Életpontok

3 (Heart.svgHalf Heart.svg)

Támadás erőssége

Gömbhal:
Könnyű: 2 (Heart.svg)
Normál: 3 (Heart.svgHalf Heart.svg)
Nehéz: 4 (Heart.svgHeart.svg)
Poison:
1 (Poisoned Half Heart.svg) 1,25 másodpercenként
Méreg 7 másodpercre (Poisoned Heart.svgPoisoned Heart.svgPoisoned Half Heart.svg)

Termés

Lásd Előfordulás

Első megjelenések

See Története

Hálózati azonosító

?

Mentésbeli azonosító

cod_mob
salmon_mob
puffer_fish
tropical_fish

Zsákmány

See Zsákmány

Szerezhető Tapasztalat

0

A halak gyakori passzív teremtmények, melyek óceánokban és folyókban találhatóak meg. 4 féle hal van a játékban: tőkehal, lazac, gömbhal és trópusi hal.

Előfordulás[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

A tőkehal hideg, normális és meleg óceánokban, valamint ezek mély változataiban fordul elő.

A gömbhal és a trópusi hal meleg és langyos, valamint mély-langyos óceánokban fordulnak elő.

A lazac hideg és fagyott, valamint ezek mély változataiban fordulnak elő. A többi hallal ellentétben, folyókban (fagyottakban is) előfordulnak. 3 méretben fordulnak elő: ezek a kis közepes és nagy méretek.

Zsákmány[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Valamennyi hal a saját fajtájával megegyező halat dob: nyers tőkehalat, nyers lazacot, gömbhalat vagy bohóchalat. A tőkehal és a lazac fajtájuk sült változatát dobják, ha haláluk közben égnek. A trópusi halak minden esetben bohóchalat dobnak.

Viselkedés[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

A tőkehalak, a lazacok és a trópusi halak csoportokban úsznak általában (maximum 9 tőkehal, 6 lazac és 9 a trópusi hal egy fajtájából csoportonként).

A játékos begyűjtheti a halakat egy vödör használatával, mely egy halas vödröt eredményez. A víz kiöntése után pedig a hal benne fog úszni.

Gyengeségeik[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

A halak nem élik túl a szárazföldön. Ha nincsenek a vízben, akkor vergődnek, mint az őrszemek, majd elkezdenek fulladozni, és meghalnak, mint egy tintahal. A tőkehalak, a lazacok és a trópusi halak az oldalukon fekve fulladoznak..

A halak, a tintahalakkal, teknősökkel, fulladtakkal, őrszemekkel és öreg őrszemekkel együtt, gyengék olyan fegyverek ellen, melyeken nyársalás varázslat van.

Védekezésük[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

A gömbhalak, mikor egy játékos megközelíti őket, felfújják magukat. A gömbhalak passzív teremtmények, de ha egy felfúvódotthoz a játékos túl közel kerül, 7 másodperc Méreg hatást kap, és ha meg is érinti a tüskéit, akkor az még azon kívül fogja sebezni a játékost.

Trópusi hal változatok[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

A 22 leggyakoribb változat

A természetesen előforduló trópusi halak közül 90%-uk a 22 leggyakoribb változat egyike lesz, 10%-uk pedig teljesen véletlenszerűen lesz kiválasztva a 2 forma, 16 szín, 6 minta és 16 mintaszín közül. Ennek eredményeképp, 3072 féle változatban fordulnak elő. Parancsokkal a játékos minta nélkül is megidézheti őket, ezáltal 32 további változat létezik.