Eső

Innen: Minecraft Wiki
Ez a lap egyelőre csonk.
Segíts te is, hogy igazi szócikk lehessen belőle!

Az eső a Minecraft időjárás változásának egyik legszembetűnőbb megmutatkozása. A fagyos biomokban (tundra, tajga) az eső megfelelője a hóesés, míg a sivatagos területeken sosem lehetünk tanúi efféle jelenségnek. Normál (mod nélküli) játékban kikapcsolása az 1.3 óta lehetséges a /toggledownfall parancsal, de az eső mindig magától áll el.

Hatása[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Az eső nincs hatással a vízszintre, így áradásoktól nem kell tartanunk. Ellenben, a fagyos biomékban található tavak általában befagynak a hóesés miatt, és havazáskor vékony hóréteg rakódik le a fák lombjára, talajra. A sivatagos területeken sosem esik az eső. Az esővel együtt mindig vihar jár, aminek következtében az ég beborul (emiatt a napszakok váltakozása nehezebben észlelhető), égzengés hallatszik és villámok cikáznak. Abban a ritka esetben, ha egy malacba villám csap, az átváltozik Zombi Malacemberré - a creeperek elektromosak lesznek és nagyobbat robbannak. A többi mob elpusztul. (Tipp: ha éjjel kezd el zuhogni, és aludni térünk, kevés az esély, hogy reggel még mindig esni fog. Ily módon elősegíthetjük az eső elállítását.)

fgggg fgkdfgdsjfagcdzavcgfkaefgrzfgraekfh