Ember

Innen: Minecraft Wiki
This item has been officially removed or made unobtainable.
It can still be obtained using third-party software. However, this can cause unexpected behavior such as bugs and crashes.
Cleanup.svg
Ennek a szócikknek átírásra van szüksége, hogy megfeleljen a stílus útmutatónak.
Kérlek, ha tudsz, segíts ennek a lapnak a javításában. A vitalapon további javaslatokat találhatsz.
Ember
Mob1.png
Életpontok

Összes: Heart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svg

Támadás erőssége

Half Heart.svg

Termés

Letiltva

Hálózati azonosító

?

Mentésbeli azonosító

?

Az emberek, vagy szörnyek, nem játszható karakterek (NPCk). Az alapértelmezett játékosbőrrel rendelkeznek. Kreatív módban a "G" betű lenyomásával lehetett őket teremteni, de a későbbiekben ezt a funkciót eltávolították. Ha a játékosnak egyedi bőre van, az emberek az alapértelmezett bőrüket fogják továbbra is használni, és nem fognak a játékosra hasonlítani. Az emberek nem tudnak blokkokat elhelyezni vagy eltávolítani, csak céltalanul vándorolnak a térképen, majdnem kör alakban, és néha ugranak egyet. Az embereket befolyásolják a szilárd blokkok, de érdekes módon a folyadékok nem. Egyszerűen átsétálnak rajtuk, mintha levegő lenne. Modok vagy térképszerkesztők segítsége nélkül nem teremnek. Ha a térképre kerülnek, üldözni és támadni fogják a játékost. Furcsamód, nem használják az ütés effektet, amit a játékos szokott. Mára az emberek félig törölt lények - az EntityLiving.java fájlban még megtalálhatóak.

Zsákmány[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Az emberek nem dobnak semmit, ha meghalnak. A játékos a leltára teljes tartalmát szétszórja a földön. Ha Notch meghal, egy Alma fog esni belőle.

Tények[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

  • Notch eredetileg az ember-modellt egy "Zombie Town" nevű játékban használta
  • Az emberek neve "Szörny", ha a játékba teremtik őket.
  • Ha teremnek, ellenségesek, és ugyanazok a termési tényezők érvényesülnek rájuk, mit az ellenséges mobokra. Nem égnek el a napfényen, nem úgy mint a zombik és a csontvázak.
  • Az emberek a char.png nevű bőrt használják, ami a minecraft.jar fájlban található.
  • Az emberek, amikor teremnek, egy fél másodpercig balra tartanak, és csak utána fordulnak a játékos felé.
  • A char.png bőr, amit az emberek használnak, ugyanaz a bőr, amit egyjátékosmódban a játékos is visel, de többjátékos módban ez egyéni char.png minden játékost meg fog változtatni, még azokat is, akik az alapértelmezett bőrt használják
  • Ha visszafejted a játékot, az EntityLiving.java fájlban találhatóak meg.

Galéria[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]