Classic

Innen: Minecraft Wiki
Ez az oldal elavult, vagy a játékból már eltávolított tartalomról szól.
Ezek a tartalmak csak a Minecraft régebbi verzióiban léteztek.
Classic
Minecraft Classic.png
Kezdeti verzió:

0.0.11 (17th of May, 2009)

Legkésőbbi verzió:

0.30 (10th of November, 2009)

Fizetős?

Nem

Website

Böngésző

A Klasszikus az Indev előtt megjelent játékmódoknak adott cím. A Minecraft első fejlesztési fázisa volt. Ez a fázis névtelen volt 2010. Június 28-áig amikor, egy blog bejegyzés lett írva, ami megnevezte a fejlesztési fázisokat [1]. Ebben a verzióban a Kreatív, és később a Túlélő játékmód lett bemutatva.

A túlélő mód Klasszikusban lévő kiadásai egy Túlélő Teszt nevű tesztben lettek szervezve. Az egy nagyon korai verziója a játékmódnak. A tesztnek pont-alapú rendszere volt, amiben a játékos a korai mobok megöléséért kapott pontokat. A Túlélő Teszt még a Klasszikus megszűnése után is játszható volt, 2010. December 16-áig, amikor a weboldal egy nagyjavítást kapott. Ez a mód csendesen el lett távolítva a weboldalról, ezért az emberel kicsi figyelmet szántak rá.

A Klasszikus Kreatív mód legkésőbbi verziója még mindig játszható a Minecraft weboldalán. Már nem frissítik többet. Notch azt mondta, hogy "fokozatosan fogom megszüntetni. Nem törlöm le, csak elrejtem." Egyjátékos és többjátékos módban is játszható. A többjátékos módhoz vannak modok is, amik változatosabb játékmenetet adnak a játéknak. Néhány speciális módot is kreáltak, mint a Lávatúlélés, a TNT-háború vagy a Zombik. Az elavultsága miatt nem támogatja a jelenlegi verziók fő sajátosságait, mint a barkácsolás, az eszköztár vagy a dinamikus fényhatásokat. A osonás hiánya és a Beta verzióba tett festékek fokozatosan elavultabbá teszik a Klasszikus módot.

Az előmegvétel előnyei[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Bár ez a mód mindenki számára ingyenes, vannak előnyei az előre megvételnek is, pl:

  • Saját karakterkinézetek használata az egy- és a többjátékos módban.
  • Az egy- és többjátékos módban készített az online szerverre elmenthető térképek.