Bot

A Minecraft Wiki wikiből
Ez a cikk jelenleg még csonk.
Ide kattintva te is segíthetsz a kibővítésében.
Bot
Bot.png

Típus

Nyersanyagok

Tartósság

N/A

Megújuló

?

Halmozható

Igen (64)

Adatérték

dec: 280 hex: 118

A botok úgy készülnek, hogy két fadeszkát teszünk egymás fölé egy barkácshálóban. Ez azt jelenti, hogy a bot elkészítéséhez nem szükséges egy barkácsasztal. 32 fadeszka, vagy 8 nyersfa kell 64 bot felhalmozásához.

Használata[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Botok elsősorban szerszámok, fáklyák , és fegyverek nyeléhez szükséges. Használhatóak nyilak nyelének, táblák karójának, illetve sínek talpfájához. Egyedül botok szükségesek kerítések és létrák barkácsolásához.

Botokat lehet üzemanyagforrásként is használni kemencékben. Habár megújuló energiaforrás nem annyira hatásos, mint a fadeszkák és egy tárgy megsütéséhez legalább 2 bot szükséges. Botok használata, akkor ajánlott, ha csak 1 sertésszeletet kell sütünk, vagy már csak kevés üzemanyag kell a sütés befejezéséhez, és máshogy nem tudnánk befejezni. Megjegyzés: sütéskor 3 bot egyenlő 1 fadeszkával. Nem ajánlott botok készítése fadeszkákból üzemanyagnak, ugyanis amíg 2 fadeszka 30 másodpercig ég addig 4 bot 20 másodpercig.

Barkácsolás[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Összetevők Bemenet » Kimenet
Fadeszka

Fadeszka

Fadeszka

4

  • A bot volt az egyik első barkácsolható tárgy, ami elérhető volt a Minecraft-ban. Akkor az egyedül csákányok, balták és ásók nyelének lehetett őket használni.
Promotional Content