Bibircsók

Innen: Minecraft Wiki
Bibircsók
Bibircsók.gif
Bibircsókmagvak
Típus

Blokk

Gravitáció

Nem

Átláthatóság

Igen

Fénykibocsátás

Nem

Robbanásállóság

0

Eszköz

?

Megújuló

?

Halmozható

Igen (64)

Gyúlékony

Nem

Elérhetőség

?

Első megjelenés

Beta 1.9 Pre-release

Adatértékek
Block
dec: 115 hex: 73 bin: 1110011
Item
dec: 372 hex: 174 bin: 101110100

A bibircsók (eredeti fordításban alvilági bibircsók) egy növény, amely Az Alvilágban található. Ez a növény alvilági erődökben található, lélekhomokon növekedve. A bibircsók az eszköztárból jobb kattintással ráhelyezhető a lélekhomokra, csakúgy, mint a magok, ahol növekedésnek indul.

A növekedés és feltételei[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

A magára hagyott, lélekhomokra ültetett bibircsók 3 növekedési szakaszon megy keresztül. Ezenkívül a bibircsókra nem hat a csontliszt növényekre gyakorolt hatása.

Ahogy a Beta 1.9 Pre-release 3 verzióban letesztelték, a fenti világban elültetett bibircsók kis fény hatására sem tud növekedni (még 8-as vagy kisebb szintű fényben sem). Ezenkívül a bibircsók automatikusan összetörik, mikor a fenti világban 2 darabot közvetlenül egymás mellé akarunk ültetni.

Az 1.4.-es frissítésben már a normál világban is növekszik. Amíg a bibircsók megérik, nagyszerű időtöltés csodaszerek készítése, mivel két fontos gerjesztőanyag - a lángrúd és a szellemkönny - is megszerezhető itt.

Leszedése[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

A bibircsók 3 látható növekedési fázison megy keresztül. Ha az első 2 szint alatt próbáljuk meg leszedni, a bibircsók összetörik. Az utolsó szinten, amikor láthatóan a legnagyobb a növény, leszedéskor 2-5 darab mag szerezhető.

A bibircsók, mint gerjesztőanyag[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Hozzávalók Bemenet » Kimenet
Bibircsókmagvak
+
Vizesüveg
=
Az Ügyetlenség Itala

Bibircsókmagvak

Az_Ügyetlenség_Itala

Tények és érdekességek[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

  • A bibircsókot sem a rátaposás (a búzakalásszal ellentétben), sem a szellemek tűzgolyói nem semmisítik meg.
  • A Beta 1.9 Pre-release 4-ben, a bibircsók összetörhet, ha nem kap elég fényt. Ebből eredően, fénnyel kevésbé ellátott, zárt alvilági erődökben egész bibircsókmezők semmisülhetnek meg, így nehezebb bibircsókot találni.

Galéria[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Lásd még[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]