Hi Gamepedia users and contributors! Please complete this survey to help us learn how to better meet your needs in the future. We have one for editors and readers. This should only take about 7 minutes!

Beta 1.1

Innen: Minecraft Wiki

A Beta 1.1ben hozzáadtak támogatást a különleges eseményekhez az ünnepi időszak alatt, illetve néhány változtatást és javítást. Az eredeti Beta 1.1 minecraft.jar nem tartalmazza a font.txt fájlt ezért minden szöveg láthatatlan a játékban. Notch ezt megpróbálta kijavítani és kiadott egy másik verziót Beta 1.1 néven (látható, ha a játékos manuálisan hozzáadja a font.txt fájlt a tört minecraft.jar fájlba néhány perccel később. Ez a javítás azonban nem működött, mert még mindig hiányzott a font.txt fájl. Notch kiadott egy harmadik frissítést néhány perc múlva, és átnevezte Beta 1.1_01-re.

Változtatások[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

  • Átírott levél bomlás.
  • Néhány különleges esemény történt a következő konkrét napokon(a rendszer idő szerint):
    • Szentestétől a "Dobozoló napig":
      • A főmenüben az idézet azt mondja, hogy "Merry X-mas!".
      • Az összes játékos karácsonyi témájú köpenyt visel.
    • Szilveszter napján:
      • Minden játékos lila köpenyt visel, amin egy 11-s van, hogy megünnepeljék az újévet.
    • Új év napján:
      • A főmenüben az idézet azt mondja, hogy "Happy New Year!".

Javítások[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

4 hiba javítva

  • Javítva az FPS ingadozás egyjátékosban.
  • Javítva, hogy a játékosok adatokat spemeltek és ezért szétkapcsolt a többjátékos túlélőben.
  • Javítva a balek tárgy hiba többjátékos túlélőben.
  • Javítva, hogy a "fancy" karakterek nem működnek a játékban, ha kikapcsoljuk a betűtípus resources kódot.