Barkácsasztal

Innen: Minecraft Wiki
Barkácsasztal
Barkácsasztal.png
Barkácsasztal
Típus

Szilárd blokk

Gravitáció

Nem

Átláthatóság

Nem

Fénykibocsátás

Nem

Robbanásállóság

12.5

Eszköz

Ez a blokk bármilyen eszközzel kiásható, de egy fejszével a leggyorsabb

Megújuló

?

Halmozható

Igen (64)

Gyúlékony

Nem

Elérhetőség

?

Első megjelenés

Klasszikus 0.31 (2010 Január 30.)

Adatérték

dec: 58 hex: 3A bin: 111010

A barkácsasztal, munkapad vagy barkácsdoboz egyike a Minecraft leglényegesebb blokkjainak, szinte nélkülözhetetlen. Egy 3x3-as négyzetháló van a tetején, a többi oldalán szerszámok lógnak, az alján ugyanaz a textúrája, mint a fadeszkának. Hozzá hasonló fontosabb tárgyak a térképasztal, a nyílkészítő asztala és a szövőszék, ezek az 1.14-es verzióban jelentek meg, innentől a zászlót festeni és mintázni csak szövőszéken lehet.

Felhasználás[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Jobb-klikkelve a barkácsasztalra megnyílik a 3×3-as barkácsfelület, amellyel lényegesen több tárgyat lehet készíteni, mint az eszköztárban lévővel. Egy barkácsdoboz elengedhetetlen kelléke a játékban való fejlődésnek. Egyik legfontosabb része a játéknak, hiszen szerszámokat nem lehet nélküle készíteni (pl.csákány, ásó). Azok a tárgyak, amik benne maradnak a barkácsasztalban, mikor bezáródik a barkácsfelület, ki fognak hullani, és újra fel kell őket szedni, hogy ne vesszenek el.

Egy barkácsdoboz elégethető tüzelőanyagként egy kemencében, hogy elégessünk 1.5 tárgyat, de használható díszítőelemként is padlóknál, mert egy igen dekoratív négyzetháló van a tetején.

A barkácsasztalt bármelyik szerszámmal ki lehet bányászni. Mint sok más blokkot, ezt is kissé gyorsabban lehet kibányászni egy kard segítségével, ám ez kétszer annyit vesz le a tartósságából, mintha egy mobot ütnénk meg.

Készítése[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Egy barkácsasztal elkészítéséhez 4 fadeszka szükséges. Egy nyersfából 4 darab fadeszkát lehet készíteni, tehát a barkácsdoboz elkészítéséhez csak 1 nyersfa kell.

Hozzávalók Bemenet » Kimenet Leírás
Fadeszkák

FadeszkaFadeszka
FadeszkaFadeszka

Barkácsasztal
Egyike a legfontosabb blokkoknak, 3x3-as tárgyakat lehet vele készíteni.

  • Ha egy barkácsasztalt láva mellé teszel akkor meggyullad. Viszont, nem fog elégni és néhány másodperc után a tűz elalszik, éppen hagyva a barkácsasztalt.
  • A barkácsasztal aljának ugyanaz a textúrája, mint a fadeszkának, vagyis el lehet őket rejteni faházak mennyezetében.

Mérföldkövek[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]