BUD kapcsoló

Innen: Minecraft Wiki
Ez az oldal olyan tartalomról tartalmaz információt, amely talán a jövőbeli frissítésekbe fog bekerülni.
Ezen tartalmakat a Mojang bemutatta, de még nem erősítette meg.
Ez a lap egyelőre csonk.
Segíts te is, hogy igazi szócikk lehessen belőle!
BUD kapcsoló
No block image.png
Típus

?

Követelmények

?

Gravitáció

?

Átláthatóság

?

Fénykibocsátás

?

Robbanásállóság

?

Eszköz

?

Megújuló

?

Halmozható

N/A

Gyúlékony

Nem

Elérhetőség

?

Folyadék mozgásának sebessége

?

Blokkon áthaladás sebessége

?

A BUD kapcsoló egy blokk volt, amelyet a Vöröskő Frissítéshez akartak hozzáadni, hogy a vöröskőáramkörökben lehessen használni. A BUD jelentése Block Update Detector, és azt a folyamatot jelzi, amely során egy blokk állapota frissítésre kerül. A Minecraft egyik hibája miatt ezeket a frissítéseket észlelni lehet a játékon belül, így a megfelelő vöröskőáramkörrel (ez a BUD kapcsoló) jelet lehet vele befogni. Ezt a jelet egy dugattyú olyan áramkörbe való beépítésével idézhetjük elő, amely nem ad jelet a dugattyúnak, amíg nem frissül. Ezt az állapotfrissítést sok esemény előidézheti, például növése a blokkon, egy eltűnő levélblokk, vagy blokk elhelyezése. Ezt a folyamatot egy blokkba akarták sűríteni, de végül nem tették meg. Jelenleg nem tudható, hogy a blokk bekerül-e a játékba.De reméljük,hogy bekerül és kiprobálhatják a gamerek.

Történelem[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Közelgő újítások
2012. november 24.Jeb azt állította, hogy talán hozzáadja a játékhoz a BUD kapcsolót.