A Vég

A Minecraft Wiki wikiből
Az Obszidiánplatform, ahol a játékos a Végben termelődik.

A Vég egy kopár, üres, a Semmiben lebegő sziget, ahol az egyedülálló anyag a végzetkő, és még megtalálható az obszidián Obszidiántornyok formájában. A Véget rengeteg bevégző és egy főnök mob, a sötét sárkány lakja. Az Obszidiántornyok tetején végzetkristályok találhatók, amelyek feltöltik a sötét sárkány életét. Ahhoz, hogy a játékos ide jusson, a Végzet szemének segítségével egy erődöt kell találnia, ami a föld alatt van, szóval le kell ásni néhány kockát.

Utazás a Végbe[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Egy inaktív Végzetportál két Végzetszemmel, amit egy erődben találtunk.
Aktivált portál.

A Végbe sok Végzetszemmel kerülhetünk, mert amint a jobb egérgombbal kattintunk, egy felrepül az égre, és amerre felrepül, arra menjünk. Egy idő után nem fel, hanem le fog szállni, és ott kell leásnunk. Amint leástunk, azonnal a Végzetportál termében találjuk magunkat, de amint megnézzük, észre vehetjük, hogy az erőd hatalmas, és el lehet tévedni. Jobb kattintással tegyük a Végzetszemeket a portál üres helyeire, majd a végzetportál-keret között megjelenik a portál. Kreatív módban nem biztos, hogy elsőre elindul a portál. Ilyenkor ki kell ütni az egyik portált és egy újat tenni a helyére. Így kell folytatni addig, ameddig el nem indul.

Galéria[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]