Óriás

A Minecraft Wiki wikiből
This item has been officially removed or made unobtainable.
It can still be obtained using third-party software. However, this can cause unexpected behavior such as bugs and crashes.
Ennek az oldalnak átírásra lenne szüksége, hogy megfeleljen a minőségi elvárásoknak.
Kérünk, hogy nézd át, és fejlessz ahol tudsz. A vitalap tartlalmazhat javaslatokat erre.
Óriás
ZombieR.png
Életpontok Heart.svg × 50
Támadás erőssége Heart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHalf Heart.svg
Termés Tiltva

Hálózati azonosító 53
Mentésbeli azonosító Giant

Az óriások hatalmas lények, amiket a Túlélő Teszt utolsó változatában vezettek be. A zombik kinagyított bőrét használja, és a játékos hangjait. Akárcsak a zombik, az óriások is úgy támadnak, hogy belefutnak a játékosba. A Túlélő Teszt óta az óriásokat nem használja a játék, és nem teremnek természetesen. Modok, Filterek segítségével lehet őket teremteni a jelenlegi verzióban. Az óriásoknak 100 éltpontjuk van (1 életpont=0,5 szív), és 8,5 szívet sebeznek.

Viselkedés[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Az óriások majdnem ugyan úgy viselkednik, mint a zombik tették a Túlélő Tesztben. Ha a játékos nincs a közelben, az óriások körülnéznek, majd látszólag véletlenszerű irányba indulnak. Ha meglátja a játékost, lenéz rá, és elkezd közeledni felé, abban a reményben, hogy meg tudja ütni. De ez nehéz számukra, ugyanis csak akkor tudják sebezni, ha közvetlenül alatta helyezkedik el. Egyébként csak löködni fogja.

A zombikkal ellentétben, az óriás nem kap lángra közvetlen napfénytől, és nincs hangeffektjük sem, amikor épp nem csinálnak semmit. Sérüléskor ugyan azt a hangot adják ki, mint a játékos, és halálukkor semmit nem dobnak.

Termés[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Béta

  • Semmi

Hivatalos kiadás

  • 1.7.2:Idézése:/summon Giant [x] [y] [z]

  • Amikor az óriás egy csillében ül, úgy látszik, mintha a levegőben lebegne.
  • Azok a mobtermelők , amelyeknek az óriást kéne termelniük, nem működnek.
  • Az óriások csak akkor sérülnek, ha a lábukat vagy a testük alsó felét éri ütés.
  • Modok használatával lehet olyan mobot teremteni, ami egy pókot meglovagló óriás. Ez egy nagyon erős ellenfél, pár ütésből megöli a játékost, mégha az gyémánt páncélt visel is.

Galléria[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Promotional Content