Névterek

Változatok

Share

Share
Műveletek

Vasgólem

A Minecraft Wiki wikiből
Ennek az oldalnak átírásra lenne szüksége, hogy megfeleljen a minőségi elvárásoknak.
Kérünk, hogy nézd át, és fejlessz ahol tudsz. A vitalap tartlalmazhat javaslatokat erre.
Vasgólem
Village Golem.png
Health Points 100 (Heart.svg × 50)
Attack Strength 7 (Heart.svgHeart.svgHeart.svgHalf Heart.svg) to 20 (Heart.svg × 10)
Spawn Falvakban, vagy bárhol, ahol a játékos szeretné
ID in Network Traffic (byte) 99
ID in Saved Games(String) VillagerGolem
Drops ItemCSS.png Vasöntvény (3-5)

BlockCSS.png Rózsa (0-3)

Experience 0

Ha átírtam a falusiakat pontosítom az információkat a Vasgólemekről.

A vasgólem a második használati mob. Soha nem támadja meg a játékost, ha ő készíti, de a Falvakban termett vasgólem megtámadja a játékost, ha egy Falusit, vagy a vasgólemet provokálja. A vasgólem minden agresszív, semleges mobot támad, kivéve a Creepereket, Farkasokat, és Szellemeket. Ha a vasgólem megtámad akár 2 ütéssel is megölhet. A zombikkal általában 1 ütéssel végez.

[szerkesztés] Elkészítése

Készítsünk egy T formát vasblokkokból, és a tetejére tököt tegyünk! Saját őrségnek is jó.

[szerkesztés] Viselkedése

A "természetes" vasgólemek (amiket nem a játékos készített, hanem az NPC falukban jelentek meg)általában csak lassan járkálnak a faluban, de mindig kerülik a lávát és a vizet, bár nem tudnak megfulladni. Ha provokálják, akkor azonnal megtámadja a játékost, úgy, hogy a karját föl-le emelgeti, ezzel akár a levegőbe is röpítheti áldozatát. Lávától, tűztől, méregtől és kaktusztól sebződnek, de nem kapnak sebzést esésektől. Halálakor a vasgólem 3-5 Vasöntvényt és 0-2 rózsát dob.

A vasgólem megtámad minden semleges és agresszív mobot, kivéve a creepereket, a nyálkákat, a magmakockákat és szellemeket. A creepereket azért nem, mert ha felrobban, az kárt tehet a faluban és a falusiakban, bár akkor sem támadja a creepert, ha se falu se falusi nincs a közelben. A "természetes" vasgólemek megtámadják a játékost is, ha ő támad először, vagy a látóterében megtámad egy falusit (amennyiben a játékos Túlélő módban van) A vasgólemnek nem kell közvetlenül látnia, amikor a játékos megtámadja a falusit, elég, ha a közelében van. Ha ilyenkor a játékos elég távolra menekül, akkor újra semleges lesz. A játékos által készített vasgólemek nem támadják meg a játékost, bár nem védi meg a falusiakat.