Névterek

Változatok

Share

Share
Műveletek

Tökpite

A Minecraft Wiki wikiből
Tökpite
Tökpite.png
Tökpite
Típus Étel
Visszatölt Foodpoint.pngFoodpoint.pngFoodpoint.pngFoodpoint.png
Megsüthető Nem
Halmozható Igen (64)
Első megjelenés 12w37a
Adatérték dec: ?? hex: ??

A Tökpite egy Étel amit Tökből lehet készíteni. A Tortával és a Sütivel ellentétben, el lehet készíteni kézben is, vödör és kemence használata nélkül. Visszatölt 8 éhség pontot (Foodpoint.pngFoodpoint.pngFoodpoint.pngFoodpoint.png), de a telítettség mértéke jóval kisebb mint a Kenyéré. A hozzávalók (Tök, Cukornád, Tojás) megtalálhatók számos éghajlati övezeten, és ültethetők majdnem akárhova.

Tartalomjegyzék

[szerkesztés] Barkácsolás

Hozzávalók Bemenet » Kimenet
Tök + Tojás + Cukor
      Grid layout Arrow (small).png Tökpite
Tök Cukor  
Tojás    

[szerkesztés] Használat

[szerkesztés] Előnyei

  • A Tökpite több éhség pontot tölt vissza mint a legtöbb nyers étel, ezzel kiérdemli az első helyet a harmadik kategóriás élelmiszerek között. Tökéletes választás hogy feltöltsük a nagyon lemerült éhségszintünket, mielőtt ennénk valamit ami jobban telít.
  • A receptje a Tökpitének alaktalan (mindegy hova teszed az alkotóelemeket), és belefér a 2x2-es barkácsolás mezőbe a játékos tárgylistájában. Ez lehetővé teszi hogy bárhol és bármikor elkészítsük Barkácsasztal vagy Kemence használata nélkül, mivel a játékos hordozza a hozzávalókat.

[szerkesztés] Hátrányai

  • Egy harmadik kategóriás élelmiszer -- a steak és a Sült sertésszelet ugyanannyi éhségpontot állít vissza, de jóval nagyobb telítettséget adnak mint a Tökpite.
  • A Tök elég ritka, szóval beletelik egy kis időbe és utazgatásba mielőtt a játékos létre tud hozni egy Tökfarmot.

[szerkesztés] Történet

Hivatalos kiadás
2012. Szeptember 11. Az első pillanatkép ahol a tökpite megjelent Jeb Twitterén.
1.4.2 12w37a Tökpite hozzáadva.

[szerkesztés] Apróságok

  • A Tökpite a második leghasznosabb desszert a Minecraftban; A Torta több éhségpontot állít vissza de kevésbé telít, míg a Süti darabja 1 éhség pontot állít vissza (Foodpoint.png).
  • A Tökpite a harmadik desszert a játékban és az egyetlen amihez nem kell búza.