Névterek

Változatok

Share

Share
Műveletek

Tárgyak

A Minecraft Wiki wikiből

Tárgy az, ami két dimenzióban jelenik meg a játékos eszköztárában, csak akkor tűnik háromdimenziósnak, amikor a játékos kezében vannak (ellentétben a blokkokkal, amik háromdimenziósak kézben és máshol is). A blokkok és a tárgyak teszik ki az összes használható dolgot a Minecraftban.

[szerkesztés] Típusai

  • A nyersanyagok olyan elemek, amiket valamivel együtt lehet használni, vagy más dolgokat lehet belőlük készíteni.
  • Az ételek olyan tárgyak, amiket ha a játékos megesz, az éhségszintmérőt tölti vissza.
  • A növények olyan természeti elemek, amelyeket be lehet gyűjteni, és el lehet ültetni fűre, vagy földre különböző feltételek mellett.
  • Az eszközök elsősorban arra vannak, hogy gyorsabban törjünk össze különböző blokkokat, mint kézzel, és néhány blokktípusnál nyersanyagszerzés miatt szükséges.
  • A Navigátorok/Órák, a térképet, az iránytűt és az órát beleértve, segítenek a játékosnak a táj navigálásában és az idő megtudásában.
  • A fegyverek a játékos megvédésére az ellenséges lények ellen, a terület felfedezésére, és a passzív lények megölésére, ételért, vagy más anyagért.

Az eszközök először az Indevben jelentek meg és megmaradtak az Infdevben, Alphaban, és a Betaban. Notch megerősítette, hogy az összes túlélő módban található eszköz elérhető lesz a Beta kreatív módjában, de hogy az eszközök hogy fognak működni, azt addig nem tudjuk, amíg nem látjuk, azonban azt mondta, hogy azt a verzióját a játéknak nem fogja fejleszteni, és a Minecraft honlapján "outdated (idejét lejárt)"nak nevezik.[1]

[szerkesztés] Lásd még

[szerkesztés] Vonatkozások

  1. www.minecraft.net