Névterek

Változatok

Share

Share
Műveletek

Szellem

A Minecraft Wiki wikiből
Ennek az oldalnak átírásra lenne szüksége, hogy megfeleljen a minőségi elvárásoknak.
Kérünk, hogy nézd át, és fejlessz ahol tudsz. A vitalap tartlalmazhat javaslatokat erre.
Szellem
Ghast.png
Health Points Alpha/Beta:Heart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svg
Attack Strength Heart.svgHeart.svgHeart.svgHalf Heart.svg
Spawn Az Alvilágban, bármilyen fényszinten
ID in Network Traffic (byte) 56
Drops ItemCSS.png Puskapor (0-2), ItemCSS.png szellemkönny (0-3) halálakor

Az alvilágban élő agresszív mob. Ha meglát tűzgolyókat lő feléd, ami meggyújtja a körülötted lévő alvilágkövet. Nagyon veszélyes, mivel lebeg, így karddal legtöbbször nem lehet megölni, hanem le kell lőni íjjal. A tűzgolyóját visszaütve ha a szellemet eltaláljuk, megölhetjük. Vinnyogó, szinte síró hangot hallat. Az 1.1-es verzióban mobspawnoló tojással előhívható.

Kinézete egy nagy fehér kocka amelyből karok nőnek ki.

Tartalomjegyzék

[szerkesztés] Haszna

A szellem egy alternatív módja a puskapor szerzésnek a creeper mellett (esetenként dob kísértetkönnyet, amiből regeneráció bájital készíthető). De nem annyira elterjedt, mint a creeper, több okból:

  • A normál világban nem termelődik csak az Alvilágban, tehát nehezebb megtalálni.
  • Nehezebb megölni, mivel lebeg és távharci támadásai vannak, tehát karddal szinte esélytelen egyáltalán megtámadni is.
  • Lebeg, tehát ha megöljük, zsákmánya legtöbbször a lávába hull.

[szerkesztés] Lövedéke

A szellem lövedéke a tűzgolyó. Ha a játékos 16 blokknál közelebb kerül egyhez, száját kitárja, és elkezdi lőni a tűzgolyóival. A lövedéke elől könnyen ki lehet térni, mivel lassú. Szimplán fussunk el egy másik irányba. A tűzgolyó lassúságát kompenzálja nagy ereje. Közelről az egyik legnagyobbat sebző lövedék, hiszen 8.5 szívet sebez le. Ennél többet csak a Creeper robbanása és a vasgólem ütése sebez.Az alvilágban lehet találni.
A szellem nem tud átütni a következő tárgyakon:

[szerkesztés] Tények

  • A szellem régen egy égő hógolyót dobott, és sokkal nagyobbat ütött mint a mostani tűzlabdát dobó szellem (Ráadásul nagyobb területen is robbantott).
  • A szellem hasonlít egy medúzára.
  • Halálhangja hasonlít a: Zombikéra, Bevégzőkére, Őrlángokéra, Pókokéra.
  • A Sorvasztó csontváz támadja őket.
  • A Szellemek Halloween frissítésben jöttek be.

[szerkesztés] Érdekességek

Egy legenda szerint, Herobrine vezette alvilágban a szellemek a nemeseknek felelnének meg a mai nyelvben, a Zombi Malacemberek pedig a hadsereg. A legenda szerint, a Malacemberek régen még békésen éltek a világban, amikor egyszer csak megjelent Herobrine. Ő maga mellé hódította a Malacembereket, és onnantól ő uralkodott fölöttük. Amikor egyszer Notch meglátta mi történt kedves teremtményivel, azonnal leküldte őket a pokolba, és megparancsolta, hogy onnan soha többet ne jöjjenek vissza. Ott teljesen megváltozott mindenki. Herobrine-nak elveszett a lelke, a többiek pedig csak ölni akartak. Egyszer aztán, amikor már rég senki nem hallott felőlük... Valaki azt mondta, hogy ő látta Notch gonosz testvérét: Herobrine-t. Fehér szeme volt és úgy nézett ki mint egy rendes ember. De sosem vette le céljáról a tekintetét...

                                                                     VÉGE.

Amikor viszont Notch kivette a játékból, mindenki azzal jött, hogy még mindig bent van. Ezért látható minden frissítésben: -Herobrine.

[szerkesztés] Kapcsolódó

Kapcsolódik hozzá egy Mérföldkő, amely szerint meg kell ölnöd egy Szellemet a saját tűzlabdájával.

[szerkesztés] Videó

Egy bemutató róla.

[szerkesztés] Története

                                                                 Alpha verzió

1.2.0: Szellemek hozzáadva a játékhoz. Ők most az Alvilági Portálok közelében teremnek. 1.2.2: Hiba javítva: A Szellemek sebződtek a lávától és a tűztől.

                                                                 Beta verzió

1.6: A Szellem tűzlabdái többé nem okoznak tüzet egy hiba miatt. 1.7: Hiba javítva: A Szellemek mostmár a játékost célozzák, nem a kamerát. Eddig ha a játékos megnyomta az F5-öt, és a feje felé nézett, akkor nagyon könnyen ki lehetett kerülni a Tűzlabdákat, mivel a Szellem így a játékos feje fölé lőtt. CommentCSS.png

                                                                 Hivatalos Kiadás

CommentCSS.png