Share

Share

Lejátszó

A Minecraft Wiki wikiből
Lejátszó
Lejátszó.png
Lejátszó
Típus Szilárd blokk
Gravitáció Nem
Átláthatóság Nem
Fénykibocsátás Nem
Robbanásállóság 30
Eszköz Ez a blokk bármilyen eszközzel kiásható, de egy karddal a leggyorsabb; azonban duplán használja a kardot
Megújuló ?
Halmozható Igen (64)
Gyúlékony Nem
Elérhetőség ?
Első megjelenés Alpha 1.0.14 (2010, július 30)
Adatérték dec: 84 hex: 54

A lejátszó egy olyan blokk, ami lejátssza a lemezeket. Egy külön textúrája van a tetején és a hangblokk textúrája minden másik oldalon. A lemezlejátszót lehet használni üzemanyagként kemencékben, de ez nem hatékony, mivel egy gyémántot elpazarol. Amikor egy lejátszót lerombolsz egy lemezzel együtt, mindkettő begyűjthető lesz.

Lejátszás[szerkesztés]

Jobb egérgombbal kattintva a lejátszón, amikor benne van egy lemez, lejátssza a lemezt. Még egyszer jobbal kattintva megállítja a zenét és kiadja a lemezt. A zenelemezek csak egyszer játszódnak le, mielőtt újra be kell őket tenni. Jelenleg 13 zenelemez van, amit le lehet játszani. A hang a lejátszóból kb. 75 blokkot megy, így elméletben lejátszhatsz egy lemezt az alapkőzet szintjénél, és hallhatod tengerszintnél is. 15 különböző dalt támogat, a CAT-et és a 13-at beleértve, de csak 13 lemez van a játékban.

A zene nem tart sokáig; a CAT csak négyperces, a 13 pedig csak kétperces, a többi pedig kb. 3 perces.

Hozzávalók Bemenet » Kimenet
Fadeszka + Gyémántékkő
Fadeszka Fadeszka Fadeszka Grid layout Arrow (small).png Lejátszó
Fadeszka Gyémántékkő Fadeszka
Fadeszka Fadeszka Fadeszka

Játékhibák[szerkesztés]

  • Amikor egy lemezt teszel a lejátszóba, a zene a szám végéig fog lejátszódni, akkor is, ha leveszed a hangot az opciók menüben.
  • Régi verziókban ha betettél egy lemezt, utána levetted ahangot és a zenét is, ha megsemmísítetted a zenelejátszót, a zene továbbra is folytatódott.