Share

Share

Kreatív

A Minecraft Wiki wikiből

A Kreatív mód az egyik játékmód a kettő közül.

A nevében is benne van a játékmód lényege, a kreativitás. Kétféle verziója van: a Klasszikus és a mai A mai kreatív a Beta 1.8-ban került be a játékba.

A Kreatív mód csak a Klasszikus verzióban érhető el ingyenesen.

A Kreatív módban bármit építhetsz és egy kattintással szintén bármit lerombolhatsz.

A Kreatív módban lehetséges a repülés ha duplán megnyomjuk a Space gombot. Ilyenkor a Space nyomogatásával emelkedünk, süllyedni pedig a ⇧ Shift gombbal lehet.A repülést befejezhetjük ha duplán megnyomjuk a Space gombot vagy ha a lábunkkal megérintünk egy blokkot.

A játékosoknak végtelen mennyiségű blokkból építkezhetnek. Nincsen életerő, sem sebzés. Ezt kihasználva a játékosok hatalmas építményeket emelhetnek, mint várak, utak, épületek és égi utak, szökőkutak, stb. a Pixel Art-nak nevezett művészeti stílus segítségével. A játékosok nem csak Pixel Art-ot, épületeket és barlangokat terveztek, hanem mini-sportokat is. A jelenlegi játékbeli tulajdonságait felhasználták a játékosok. Egy népszerű Minecraft-sport a Spleef.

A Minecraft klasszikus módját a Minecraft weboldalon lehet játszani a "Play Minecraft Classic" résznél, a "Single player" gomb megnyomásával.

Nem minden blokk van a klasszikus módban, mert sokat a Béta verzióban vezettek be; mint például a gyémántot, a gyapjút, a fáklyát, az izzókövet, a vöröskőt és még sok más.

A Beta 1.8 előtt a Single Player Commandsot és a TooManyItemst használták, ha nem klasszikusban építkeztek.