Névterek

Változatok

Share

Share
Műveletek

Kovakő

A Minecraft Wiki wikiből
Ennek az oldalnak átírásra lenne szüksége, hogy megfeleljen a minőségi elvárásoknak.
Kérünk, hogy nézd át, és fejlessz ahol tudsz. A vitalap tartlalmazhat javaslatokat erre.
Ez a cikk jelenleg még csonk.
Ide kattintva te is segíthetsz a kibővítésében.
Kovakő
Flint.png
Kovakő
Típus Nyersanyag
Tartósság N/A
Megújuló ?
Halmozható Igen (64)
Adatérték dec: 318 hex: 13E

A kovakő egy értékes tárgy, amit sóder ásása közben találhatunk. Amikor megsemmisítjük a sóder blokkot, az 10% eséllyel egy darab kovakövet fog dobni, sóderkocka helyett. Lehetséges úgy gyűjteni a kovakövet, hogy egy hatalmas sóderoszlopot építünk, majd fentről elkezdjük ásni. Vigyázat, egy ez egyirányú folyamat: egy kovakövet már nem lehet sóderré visszaalakítani. Az 1.3.1-óta van olyan falusi amelyik smaragdért és sok sóderblokkért add neked kovakövet, persze kevesebbet mint amennyi sóderblokkot adtál.

A sódert, mint a többi gravitáció által befolyásolt blokkot, lehet úgy bányászni gyorsan, hogy egy magas oszlop alá fáklyát helyezünk, majd kiássuk a felette álló blokkot. A sóder azonnal el fog törni, amint a fáklyához ér, ezáltal az egész oszlop hamar eltűnik. Így azonban nem lehet kovakövet szerezni. Ahhoz kézzel vagy eszközzel kell kiásni a sódert de lehet még TNT-vel, a creeperek és a ghastok tűzgolyóinak robbanásának segítségével is.

[szerkesztés] Barkácsolás

Alapanyagok Recept
Vasöntvény + kovakő
      Grid layout Arrow (small).png Szikrapattintó
Vasöntvény    
  Kovakő  
Kovakő + bot + toll
  Kovakő   Grid layout Arrow (small).png Nyíl
  Bot  
  Toll  

[szerkesztés] Tények