Share

Share

Herobrine

A Minecraft Wiki wikiből
Ennek az oldalnak átírásra lenne szüksége, hogy megfeleljen a minőségi elvárásoknak.
Kérünk, hogy nézd át, és fejlessz ahol tudsz. A vitalap tartlalmazhat javaslatokat erre.

A Herobrine egy, a játékos közösség által kitalált, mítoszként emlegetett teremtmény. Állítólag soha nem lehet tudni, hogy hol van, de azt igen, hogy mindig figyel.

Herobrine
Herobrine.png
Health Points ?
Spawn ?

Skinje[szerkesztés]

Úgy néz ki mint az alapskin, csak izzó fehér szemekkel.

Legendák, kitalációk[szerkesztés]

Herobrine-nak többféle legendája is van:

Egy cikk szerint egy játékos békésen játszadozott a Minecraft mentésén, amikor is megpillantott egy olyan karaktert, mint az alap játékos, csak a szeme fehér volt. Ellenőrizte, hogy többjátékosban játszik-e, de nem így volt. Egyjátékosban játszott. Mivel a számítógépe elég rossz volt, ezért a ködbeállításai mindig a minimumon voltak, szóval teljesen ködös játékban játszott. Közelebb ment, ahhoz a valamihez, és hirtelen a ködben eltűnt. Nyitott egy új témát egy internetes fórumon, leírva ezeket a dolgokat. 5 perc múlva törölték a fórumtémát. Miután törölték, megírta újra. Megint törölték. Utánajárt ki törölte a fórumtémát. Egy "Herobrine" nevű fióktulajdonos volt. Rákattintott a nevére,hogy,ugye megnézze az adatlapját: 404 error – Soha nem volt olyan felhasználó. Ezután Notchnak írt egy emailt, hogy ki vagy mi az a Herobrine. Notch pár napon belül válaszolt: Az öcsém volt, de már nincs köztünk.

Itt egy másik:

Notch-ot sokan a Minecraft istenének nevezik. Megteremtette az éghajlati övezeteket, állatokat. Mivel kellet valaki, aki lakja ezt a világot, megteremtett egy embert de neki nem volt lelke. Háborút indított, zombikat, csontvázakat hozott létre, ezért Notch növényeket keltett életre (így lett ugye a kúszónövény, vagyis a creeper) Ezután az alvilágba száműzte Herobrine-t. A malacemberek még békések voltak, és a szellemek, őrlángok, magmakockák még nem léteztek, amikor Herobrine az alvilágban is háborút indított. Notch később megteremtette a normális embert akinek már volt lelke, és tisztelte teremtőjét. Notch megbízta az embert, hogy menjen az alvilágba és ölje meg Herobrine-t. Az ember engedelmeskedett és nagy csatározás után végre legyőzte. Notch ezért megjutalmazta hatalmas erőkkel, és így jött létre a kreatív mód.

De persze még számtalan ilyen történet létezik.