Névterek

Változatok

Share

Share
Műveletek

Barkácsasztal

A Minecraft Wiki wikiből
Barkácsasztal
Barkácsasztal.png
Barkácsasztal
Típus Szilárd blokk
Gravitáció Nem
Átláthatóság Nem
Fénykibocsátás Nem
Robbanásállóság 12.5
Eszköz Ez a blokk bármilyen eszközzel kiásható, de egy karddal a leggyorsabb; azonban duplán használja a kardot
Megújuló ?
Halmozható Igen (64)
Gyúlékony Nem
Elérhetőség ?
Első megjelenés Klasszikus 0.31 (2010 Január 30.)
Adatérték dec: 58 hex: 3A

A barkácsasztal, munkapad vagy barkácsdoboz egyike a Minecraft leglényegesebb blokkjainak, szinte nélkülözhetetlen. Egy négyzetháló van a tetején, a többi oldalán szerszámok lógnak, az alján ugyanaz a textúrája, mint a fadeszkának.

Tartalomjegyzék

[szerkesztés] Felhasználás

Jobb-klikkelve a barkácsasztalra megnyílik a 3×3-as barkácsfelület, amellyel lényegesen több tárgyat lehet készíteni, mint az eszköztárban lévővel. Egy barkácsdoboz elengedhetetlen kelléke a játékban való fejlődésnek. Egyik legfontosabb része a játéknak, hiszen szerszámokat nem lehet nélküle készíteni. Azok a tárgyak, amik benne maradnak a barkácsasztalban, mikor bezáródik a barkácsfelület, ki fognak hullani, és újra fel kell őket szedni, hogy ne vesszenek el.

Egy barkácsdoboz elégethető tüzelőanyagként egy kemencében, hogy elégessünk 1.5 tárgyat, de használható díszítőelemként is padlóknál, mert egy igen dekoratív négyzetháló van a tetején.

A barkácsasztalt bármelyik szerszámmal ki lehet bányászni. Mint sok más blokkot, ezt is kissé gyorsabban lehet kibányászni egy kard segítségével, ám ez kétszer annyit vesz le a tartósságából, mintha egy mobot ütnénk meg.

[szerkesztés] Készítése

Egy barkácsasztal elkészítéséhez 4 fadeszka szükséges. Egy nyersfából 4 darab fadeszkát lehet készíteni, tehát a barkácsdoboz elkészítéséhez csak 1 nyersfa kell.

Hozzávalók Bemenet » Kimenet Leírás
Fadeszkák
      Grid layout Arrow (small).png Barkácsasztal
Fadeszka Fadeszka  
Fadeszka Fadeszka  
Egyike a legfontosabb blokkoknak, 3x3-as tárgyakat lehet vele készíteni.

[szerkesztés] Tények

  • Ha egy barkácsasztalt láva mellé teszel akkor meggyullad. Viszont, nem fog elégni és néhány másodperc után a tűz elalszik, éppen hagyva a barkácsasztalt.
  • A barkácsasztal aljának ugyanaz a textúrája, mint a fadeszkának, vagyis el lehet őket rejteni faházak mennyezetében.

[szerkesztés] Mérföldkövek

Bővebben: Mérföldkövek
Kép Mérföldkő Leírás Követelmények Gamerscore
(Xbox)
Achievement-plain.png
Grid Barkácsasztal.png
Barkácsolj! Készíts egy munkaasztalt négy deszkából! Fanyűvő 10G